کد خبر : 43637
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷

امام جمعه خمام تاکید کرد:

رویکرد سیاسی استاندار گیلان در عزل و نصب ها نگران کننده است/ از بین رفتن انگیزه فعالیت در مدیران کارآمد و متعهد

رویکرد سیاسی استاندار گیلان در عزل و نصب ها نگران کننده است/ از بین رفتن انگیزه فعالیت در مدیران کارآمد و متعهد

امام جمعه خمام گفت: هفته گذشته استاندار گیلان علیرغم نصیحت‌ها و دلسوزی‌های ناصحین 18 انتصاب جدید داشته اند که اسباب نگرانی برخی دلسوزان را در فضای مدیریتی استان در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین حامد اسدالله زاده در خطبه‌های نماز جمعه بخش خمام اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیداری که روز یک شنبه گذشته داشتند، با تذکر به اینکه 8 ماه از شعار « تولید ملی» گذشته است تأکید کردند که « هر چند بنده اقتصاد دان نیستم ولی این حرف اقتصاد دان‌هاست، اجماعی همه اقتصاد دان‌هاست که کلید حل مشکلات اقتصادی کشور، مسئله تولید است»

امام جمعه خمام ادامه داد:  حقیقتا به دنبال تخطئه دولت محترم نیستیم و اصلا وقتی به اندازه کافی در داخل و خارج ملت ایران دشمن و بدخواه دارد معنا ندارد که دلسوزان نظام بخواهند سیاست نِق زدن را دنبال کنند. همه به دنبال کمک کردن به دولت و یافتن راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی هستیم که مردم ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی افزود: بنده بسیار لذت بردم از رویکرد خوب وزارت دفاع و نیروهای مسلح که رسما اعلام کردند، ما حاضریم نه به عنوان یک رقیب بلکه به عنوان یک بازو در کنار خودروسازان مشکلاتی را که خودروسازان به جهت تحریم ها با آن روبرو هستند حل کنیم.

حجت الاسلام اسدالله زاده بیان کرد: نگاه همه مجموعه ها نیز می‌بایست اینگونه باشد و همه به دور از جناح‌بندی‌ها می‌بایست در کنار یکدیگر فعالیت کنند که البته در بسیاری از مسائل هم این همکاری‌ها شکل گرفته است ولی هم قانع کننده نیست و هم اینکه مردم هنوز نتیجه این همکاری‌ها را به صورت ملموس حس نکرده‌اند.

امام جمعه خمام خاطرنشان کرد: البته بسیار شایسته است که دولت محترم نیز بعد از تأکید مقام معظم رهبری به صورت رسمی گزارش فعالیت‌های هشت ماهه خود را در مسئله تولید بیان کند و تمرکزش را از مسائل خارجی به سمت تولید و حل موانع تولید تغییر دهد.

وی با اشاره به انتصابات اخیر استانداری گیلان اظهار داشت: هفته گذشته استاندار گیلان علیرغم نصیحت‌ها و دلسوزی‌های ناصحین 18 انتصاب جدید داشته اند که اسباب نگرانی برخی دلسوزان را در فضای مدیریتی استان در پی داشته است.
حجت الاسلام اسدالله زاده ادامه داد: ایشان به عنوان نماینده عالی دولت در استان حق انتصاب و عزل و نصب دارند ولی در شرایطی که اولیت کشور مسائل اقتصادی است و تولید مسئله اول کشور توسط رهبری سیاستگذاری شده است. داشتن رویکرد سیاسی در عزل و نصب ها نگران کننده است.
امام جمعه خمام اذعان نمود: استان گیلان بحمدالله جوانان متعهد و متخصص بسیار دارد که عزل و نصب‌های سیاسی اولین آسیبش از بین بردن انگیزه فعالیت برای مدیران کارآمد و متعهد است که با وجود آنها، به سراغ کسانی رفته‌ایم که از تعهد و تخصص کمتری برخوردارند.

وی در ادامه ابراز نمود: هر مسئولی نسبت به حوزه مأموریتی خود می‌بایست پاسخگو باشد. گلایه‌های مردم روستاهای ما نسبت به قطعی چند ماه و بعضا سالانه تلفن ثابت در روستا به حد تواتر رسیده است. این چه توجیحی است که تا مردم انتقاد می‌کنند. برخی مدیران ما چوب تحریم هستیم و امکانات نداریم را بر سر مردم می‌کوبند؟

امام جمعه خمام گفت:  آیا فقط روستاهای خمام چوب تحریم هستیم را می‌چشند یا سایر شهرستان‌ها هم دچار چنین تحریم‌هایی هستند؟ اگر مشکل نگهداری امکانات و دزدی‌های دستگاه‌های مخابراتی در بخش دارید؟ بیایید و با کارشناسان نیروی انتظامی بنشینید و این موضوع را حل کنید. بی تحرکی نه برای مردم و نه برای خدای مردم قابل توجیه نیست.

حجت الاسلام اسدالله زاده دز پایان اظهار کرد: از رئیس مخابرات خمام و مدیرعامل مخابرات استان انتظار داریم که در اسرع وقت نسبت به این مشکل فراگیر در بخش خمام چاره‌ای بیاندیشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار