کد خبر : 54895
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1399- 37: 11

با کسب شش رأی موافق؛

ریاست آخرین سال شورای شهرانزلی به «موسی زنجانخواه» رسید

ریاست آخرین سال شورای شهرانزلی به «موسی زنجانخواه» رسید

اعضای شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اکثریت آرا «موسی زنجانخواه» را به عنوان رئیس این شورا انتخاب کردند.

به گزارش گیلانستان، در یکصد و چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی که شامگاه یکشنبه برگزار شد موسی زنجانخواه به مدت یکسال و با کسب شش رأی موافق توانست کرسی ریاست شورای اسلامی شهر بندرانزلی را تصاحب کند.

بر اساس تبصره ماده ۳ و ماده ۱۸ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران شهر بندرانزلی باید اعضای هیأت رئیسه با رأی اکثریت اعضای شورای شهر انتخاب و معرفی می‌شدند که این کار شامگاه یکشنبه انجام شد و بر اساس آن پس از انتخاب رئیس شورای شهر انزلی، اعضای شورای شهر برای انتخاب نایب رئیس شورا دست به قلم شدند که از بین «هادی حیدری» و «مه سیما نصیری»، «هادی حیدری» رئیس سابق شورای شهر انزلی با چهار رأی موافق به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شد.

برای انتخاب منشی شورا هیچکدام از اعضای شورای شهر ابراز تمایل نکردند اما بر اساس قانون و به صورت رأی مخفی «شعبان جعفری» و «مه سیما نصیری» بیشترین رأی را از آن خود کردند که پس از رأی گیری اعلام کردند این سمت را در شورا نمی‌پذیرند و همچنان پست منشی شورا خالی ماند.

برای انتخاب خزانه دار شورا نیز «تهمتن وکیل منفرد» کاندید شده بود که با سه رأی موافق و سه رأی سفید به عنوان خزانه دار شورای شهر انزلی انتخاب شد.

«ابراهیم برفچالانی» نیز با چهار رأی موافق و دو رأی سفید به مدت دو سال سخنگوی شورای شهر انزلی شد.

لازم به ذکر است که شورای اسلامی بندرانزلی هفت عضو دارد که یکی از اعضای این شورا تا اطلاع ثانوی حق حضور در جلسات شورای شهر انزلی را ندارد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار