کد خبر : 51403
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۵:۲۷

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

زمزمه چرخش ۱۸۰ درجه‌ای مخالفین شهردار با پُست گرفتن نزدیکان/ تصمیم نهایی این ۴ عضو شورا برای استیضاح چه خواهد بود؟!

زمزمه چرخش ۱۸۰ درجه‌ای مخالفین شهردار با پُست گرفتن نزدیکان/ تصمیم نهایی این ۴ عضو شورا برای استیضاح چه خواهد بود؟!

شهردار فعلی رشت با در پیش گرفتن همان رویه ثابت قدم به دنبال عقب انداختن طرح سوال و استیضاح می‌باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، پس از کلید زدن طرح سوال از شهردار رشت توسط حجت جذب و منسجم شدن جبهه مخالفان، تنها ۲ عضو شورای شهر رشت یعنی آقایان اسماعیل حاجی پور و حامد عبداللهی موافق صددرصد شهردار باقی مانده بودند؛ اما عزل نزدیکان حجت جذب و فرهام زاهد و انتصابات جدید شهرداری رشت اوضاع را طور دیگری رقم زده و موجب تغییر دیدگاه و موضع برخی اعضای شورای شهر شده است.

بر همین اساس ‍شهردار رشت در احکامی جدید، مرتضی عاطفی( نیروی نزدیک به رضا رسولی) را به عنوان سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری رشت، طیبه بینا( نیروی نزدیک به بهراد ذاکری) را به عنوان سرپرست مدیریت منطقه 3 شهرداری و همچنین حامد بشردانش( نیروی نزدیک به سید امیرحسین علوی) را هم به عنوان سرپرست سازمان پسماندها شهرداری رشت منصوب نمود. گفته می شود مجتبی شهرستانی( نیروی نزدیک به فاطمه شیرزاد) هم به عنوان مدیر خدمات شهری شهرداری رشت منصوب گردیده است.

شهردار در این انتصابات سعی بر جلب رضایت این شورانشینان مخالف خود نموده و با در پیش گرفتن همان رویه ثابت قدم شهردار اسبق رشت به دنبال عقب انداختن طرح سوال و استیضاح می‌باشد.

بدیهی است اگر چنانچه این اعضای همیشه مخالف شورای شهر به حمایت از شهردار فعلی و عدم امضای طرح سوال و استیضاح روی آورند و به جبهه موافقان عملکرد ناصر حاج محمدی بپیوندند، افکار عمومی انتصابات مذکور را بی ارتباط با این چرخش ۱۸۰ درجه‌ای نخواهند دانست و ثابت می‌شود که دعوای این افراد با شهردار نه به خاطر مردم و شهروندان بوده و نه به خاطر توقف پیشرفت و توسعه شهر؛ بلکه صرفا به دلیل منافع شخصی خود و نزدیکان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار