کد خبر : 54115
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1399- 52: 10

“زندانی” هنرمندان انزلی‌چی رتبه نخست جشنواره هندوستان را کسب کرد

“زندانی” هنرمندان انزلی‌چی رتبه نخست جشنواره هندوستان را کسب کرد

فیلم زندانی اثر هنرمندان بندرانزلی با شرکت در جشنواره “اترنال ری” هندوستان حائز رتبه نخست این جشنواره شد.

به گزارش گیلانستان، فیلم “زندانی” با کارگردانی مشترک پرهام رحیم زادیانی و امیر انوری از هنرجویان انجمن سینمای جوانان انزلی موفق به کسب جایزه دومین فیلم برتر جشنواره “اترنال ری” هندوستان شد.

همچنین سعید نجاتی فیلم‌ساز نام‌آشنای ایرانی و از مدرسین انجمن سینمای جوانان ایران نیز موفق به کسب جایزه اول بهترین اثر جشنواره برای ساخت فیلم کوتاه “سربازها لک‌لک‌ها را دوست دارند” شد.

هر دو جایزه اول و دوم این جشنواره که به‌صورت مجازی در هندوستان برگزار شد به فیلم‌سازان ایرانی تعلق‌گرفته و شامل تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی شده و جایزه سوم جشنواره نیز به فیلم کوتاهی از هندوستان رسید.

پرهام رحیم زادیانی و امیر انوری فیلم‌سازان اهل بندرانزلی است که هر دو هنرجویان دوره ۹۸ انجمن سینمای جوانان این شهر بوده و دوره هنرجویی آن‌ها به پایان نرسیده است.

این چندمین حضور و جایزه بین‌المللی هنرجویان انجمن سینمای جوانان انزلی طی پنج سال گذشته و در دوره مدیریت زهره زمانی است که نوید از شکل‌گیری نسل جدید پرشور و آینده دار فیلم‌سازان در بندرانزلی می‌دهد.

به گزارش فارس، جشنواره “چالش فیلم‌سازی در قرنطینه اترنال ری” به مناسبت یک‌صدمین سال تولد فیلم‌ساز هندی “ساتراجیت رای” به همت last monk media برگزار خواهد شد.

 فعالیت انجمن سینمای جوانان انزلی از سال ۱۳۷۶ رسماً آغاز شد که درنتیجه آن بسیاری از فیلم‌سازان موفق کوتاه و مستند به سینمای ایران معرفی شدند و جوایز بسیاری را برای شهر انزلی به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار