کد خبر : 70687
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

زنگ شکوفه ها در گیلان / قالیباف: مدرسه و دفاع مقدس دو دانشگاه تربیتی هستند

زنگ شکوفه ها در گیلان / قالیباف: مدرسه و دفاع مقدس دو دانشگاه تربیتی هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز زنگ شکوفه ها را در مدرسه دخترانه شاهد رشت به صدا در آورد.

به گزارش گیلانستان، محمد باقر قالیباف صبح امروز در مراسم نواختن زنگ شکوفه ها را در مدرسه دخترانه شاهد رشت با تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای تمامی دختران و پسران این سرزمین باشیم.

وی دانش آموزان را امیدان آینده کشور دانست و گفت: دانش آموزان سرمایه‌های ایران اسلامی و امیدان و تضمین آینده این انقلاب و ایران عزیز هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از حضور در استان شهیدپرور گیلان افزود: بسیارخرسندم که در آغاز هفته دفاع مقدس در این استان شهیدپرور حضور دارم، دفاع مقدسی که در آن بسیاری از جوانان و پدران شما دانش آموزان برای امنیت کشور با دشمنان مبارزه کردند.

قالیباف امنیت کشور را مدیون خون شهدا و رشادت‌های جانبازان دانست و بیان کرد: آغاز هفته دفاع مقدس و هم‌زمانی با آغاز سال تحصیلی تقارن خوبی است چرا که هر دو دانشگاهی برای تربیت هستند.

وی دوران دفاع مقدس و جبهه‌های جنگ و مدارس را دو سنگر مهم برای تضمین آینده کشور عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس دانشگاهی برای تربیت نیروهای رزمنده بود که رشادت و جوانمردی را به تحصیل پرداخته و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و مدارس نیز مکانی برای تربیت نسل‌های انقلابی و پیرو شهدای عزیز هستند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار