کد خبر : 2866
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 دی 1394- 22: 0

زهی خیال باطل/ تلاش جریان اصلاحات برای عدم ائتلاف نیروهای انقلابی گیلان!

زهی خیال باطل/ تلاش جریان اصلاحات برای عدم ائتلاف نیروهای انقلابی گیلان!

کسانی که این روزها شعار عبور از روحانی را نیز سر می دهند و یک روز عبور از خاتمی، اساسا نشان داده اند اصول کار تشکیلاتی و حزبی را به درستی نمی دانند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان“، این روزها که به یمن عملکرد درخشان و بی سابقه!! هیات های اجرایی هر کسی تحت هر عنوانی و با هر سابقه ای تایید صلاحیت شده و بر این اساس هم توهم “دارای صلاحیت بودن” در عده ای ایجاد شده، شاهدیم عده ای که هنوز اما و اگرهای فراوانی بر روی نوع ائتلافشان مطرح است، و حتی گاها زمزمه های سر لیست شدن یکی از افراد اصولگرای به قول آنها معتدل در جناحشان به گوش می رسد، دلخوش به عدم ائتلاف نیروهای اصولگرا هستند و فراموش کردند دقیقا در این روزها از اردوگاه آنهاست که زمزمه چند دستگی به گوش می رسد و حتی بحث عبور از روحانی و عدم ائتلاف با طیف او در انتخابات را نیز مطرح کرده اند.

اینها همان افرادی هستند که چند روز گذشته گفتند ما بودیم که باعث پیروزی روحانی در انتخابات شدیم و یکی از سوی دیگر این پیروزی را نتیجه انصراف خودش می داند و دیگر نتیجه حضورش و دعوت مردم برای شرکت در انتخابات.

کسانی که ناشیانه بر این باورند که ائتلاف اصولگرایان اتفاق نادری است که هر چند دهه یک‌بار در میان اصولگرایان دیده می‌شود فراموش کردند اساسا جریان های موسوم به اصلاح طلب و اصولگرا جرایانات نوپایی هستند و این سخن شتاب زده و از روی ناپختگی سیاسی که هر چند دهه یکبار شاهد این اتفاق هستیم نشان از عدم تسلط آنها بر شرایط را دارد چرا که هنوز از عمر انقلاب اسلامی ۴ دهه نگذشته است و اینکه ائتلاف را پدیده ای هر چند دهه یک بار بدانیم یعنی سواد سیاسی کافی جهت اظهارنظر نداشته ایم و البته ناشی از ترس از وحدت اصولگرایان نیز هست چراکه دقیقا همین وحدت در جریان اصولگرا و انشقاق های اساسی در جریان اصلاح طلب بود که آنها را در برهه های مختلف بازنده جدی عرصه سیاست کرد.

عده ای این ائتلاف و وحدت را به یکباره می دانند و این در حالی است که جریان فعلی موسوم به اصولگرا و پیش از آن افراد نزدیک به این تفکر همواره در برهه های حساسی که اساس نظام و انقلاب را در خطر دیدند با تمام قوا وارد رقابت شدند و به نفع یکدیگر کناره گیری کردند و اینگونه نبوده که با فقدان دانش سیاسی در یک دوره همزمان سه کاندیدای هاشمی، معین و کروبی را  در صحنه داشته باشند و هیچ کدام هم مورد اقبال عمومی قرار نگیرند.

کسانی که این روزها شعار عبور از روحانی را نیز سر می دهند و یک روز عبور از خاتمی، اساسا نشان داده اند اصول کار تشکیلاتی و حزبی را به درستی نمی دانند و منتظر نشسته اند تا شاهد اختلافات شدید درون ارودگاه اصولگرایان باشند که قطعا این آرزویشان محقق نخواهد شد.

سردار علیزاده که این روزها پیروزی حتمی در انتخابات را نادیده گرفت و حفظ ارزش های نظام و انقلاب را در اولویت قرار داد، محور ائتلاف اصولگرایان استان گیلان شده است تا تمام نیروهای انقلابی حول یک محور و هدف وارد رقابت انتخاباتی شوند و این خواب عده ای را آشفته کرده است چراکه آنها بقا خود را در نبود سایرین می دانند و حتی نادیده گرفتن ارزش های نظام.

نیروهای اصولگرا طبق فرمایش و تاکیدات رهبرشان امام خامنه ای درباره حضور در انتخابات، این بار نیز با تمام قوا به عبور نظام از این گردنه سخت کمک خواهند کرد و خیال اختلاف شدید بین اصولگرایان خیال واهی و باطلی است که عملکرد بسیار ضعیف هیات های اجرایی نیز آن را تقویت کرده است اما در نهایت زمان و رای مردم نشان خواهد داد که فتنه جدید راه به جای نخواهد برد و فتنه گران برای همیشه تادیب خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار