کد خبر : 62213
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴

رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

زیرساخت‌های نسخه‌پیچی الکترونیکی در گیلان فراهم شود/ انتقاد از توقف واردات کود‌های شیمیایی

زیرساخت‌های نسخه‌پیچی الکترونیکی در گیلان فراهم شود/ انتقاد از توقف واردات کود‌های شیمیایی

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به ایجاد زیرساخت‌های نسخه الکترونیکی گفت: جامعه هدف در نسخه‌نویسی الکترونیکی همه مردم گیلان بوده درحالی‌که زیرساخت‌های لازم در این خصوص و در داروخانه‌ها فراهم نبوده و باید برنامه‌های جایگزین مشخص شود‌.

به گزارش گیلانستان، رسول فرخی میکال ظهر امروز در جلسه شورای اداری گیلان در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته دستاوردهای مهمی را داشته است، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی یک گفتمان جدید در جهان بین‌المللی ایجاد و یکی از دلایل دشمنی و تحریم ایران توسط استکبار همین امر بوده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ایجاد زیرساخت‌های نسخه الکترونیکی در گیلان گفت: جامعه هدف در نسخه‌نویسی الکترونیکی همه مردم گیلان بوده و باید روستائیان هم از آن بهره‌مند شوند درحالی‌که زیرساخت‌های لازم در این خصوص و در داروخانه‌ها فراهم نبوده و باید برنامه‌های جایگزین مشخص شود‌.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اذعان به اینکه بخشی از نیازمندی‌های ایجادشده در جامعه به دلیل کوتاهی مسؤولین است، تصریح کرد: مردم ایران در شرایط سخت اقتصادی بوده و باید مسؤولین و دولت در این خصوص با ارائه راه‌حل‌هایی تصمیمات لازم را اتخاذ کند زیرا بخشی از نیازمندی‌های ایجادشده در کشور به علت تصمیمات نادرست برخی از مسؤولین بوده است.

وضعیت المان‌های شهدا در سطح شهرستان رشت نیست
عضو دیگر مجمع نمایندگان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه جلسات شورای اداری باید گره‌ای از مشکلات مردم برطرف کند، اظهار کرد: باید ضعف‌های جمهوری اسلامی برطرف و نیاز‌های مردم در این مشکلات سخت اقتصادی تأمین شود لذا بهترین مکان برای انجام این کار برگزاری جلسات متعدد شورای اداری است.

جبار کوچکی‌نژاد با قدردانی از زحمات اقدامات ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا گیلان افزود: از آغاز شیوع کرونا در کشور این ویروس در گیلان به‌خوبی مدیریت‌شده و اکنون با زحمات کادر درمانی روند کرونا در این استان نزولی است.

وی با انتقاد از وضعیت المان‌های شهدا در سطح شهرستان رشت گفت: تابلوی شهدا نصب‌شده در سطح شهر در شان رشت نبوده و تمامی نهادها طبق قانون باید به این امر توجه کنند زیرا بنیاد شهید به‌تنهایی توانایی انجام این کار را ندارد.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر رسیدگی به وضعیت تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: این تیم در کنار داماش گیلان یکی از ظرفیت‌های ورزشی رشت و حتی گیلان بوده و رسیدگی به وضعیت آنان از اهمیت خاصی برخوردار است ولی تاکنون علیرغم برگزاری جلسات پی‌درپی اقدام خاصی صورت نگرفته است.

کوچکی نژاد با اذعان به اینکه برخی از گره‌‌های پروژه‌های عمرانی باید توسط و با نظارت شورای تأمین حل‌وفصل شود، تصریح کرد: بسیاری از کارها در گیلان در حال قفل شدن است، لذا جلسات متمادی باید در شورای تأمین و در سراسر شهرستان‌های گیلان برگزار و این گره‌ها با نظارت بیشتر باز شود.

وی با ابراز تأسف از توقف واردات کود شیمیایی در گیلان گفت: بر اساس اطلاعات ورودی کود در استان متوقف‌شده و این تأسف‌بار است و اگر در اسفندماه پاسخ کشاورزان در حوزه تأمین کود را ندهیم با مشکل جدی مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار