کد خبر : 66333
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400- 37: 16

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

سؤال از وزیر نیرو در دستور کار مجلس

سؤال از وزیر نیرو در دستور کار مجلس

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه وزیر نیرو در صورت عدم پاسخگویی باید منتظر برخورد جدی مجلس باشد، گفت: به وزیر نیرو تذکر می‌دهیم در صورت ادامه‌دار بودن این روند غیرمنطقی سؤال و تذکر از مجلس در انتظار او خواهد بود.

به گزارش گیلانستان، سیدعلی آقازاده امروز با اشاره به قطعی مکرر برق که به‌حق منجر به آزردگی خاطر مردم شده است، اظهار کرد: بحث کمبود و خشک‌سالی موجود یک‌طرف اما اینکه متولیان امر پیش‌بینی لازم را در مدیریت این موضوع نداشته و امروز هم پاسخگو نیستند قابل‌پذیرش نیست.

وی با انتقاد از عدم برآوردهای لازم و دقیق در توزیع و رفع مشکلات گفت: ضعف مدیریت، ضعف توزیع و همچنان عدم ترمیم و اصلاح به‌موقع شبکه‌ها از چشم مجلس پنهان نمانده و با حساسیت پیگیر خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه وزیر نیرو باید پاسخگو باشد و مجلس به‌راحتی از این موضوع نمی‌گذرد، افزود: مردم با ضعف مدیریت و رفتار غیرحرفه‌ای دولت آشنایی دارند اما قطعاً رفتار آقایان را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند.

آقازاده با بیان اینکه وزیر نیرو در صورت عدم پاسخگویی باید منتظر برخورد جدی مجلس باشد، گفت: به وزیر نیرو تذکر می‌دهیم در صورت ادامه‌دار بودن این روند غیرمنطقی سؤال و تذکر از مجلس در انتظار او خواهد بود.

انتهای پیام /فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار