کد خبر : 69727
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:

ساختمان جدید تامین اجتماعی شعبه صومعه‌سرا در آینده نزدیک احداث می‌شود

ساختمان جدید تامین اجتماعی شعبه صومعه‌سرا در آینده نزدیک احداث می‌شود

حسین‌نژاد گفت: با ثبت نهائی و انتقال سند زمین خریداری شده برای ساختمان جدید تامین اجتماعی صومعه‌سرا، تحقق خواسته دیرینه شرکای اجتماعی در این شهر رنگ واقعیت گرفت.

به گزارش گیلانستان، «علی حسین‌نژاد» از صومعه‌سرا افزود: به حول و قوه الهی و مساعدت‌های انجام شده مسئولان محلی و پیگیری‌های مدیران سازمانی و تلاش جمعی همکاران ذیمدخل در این حوزه، مراحل ثبت نهائی و انتقال سند زمین خریداری شده برای احداث ساختمان جدید تامین اجتماعی صومعه‌سرا با حضور روسای امور مالی و حقوقی استان انجام شد.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان افزود: با تحقق این مهم، انتظار می‌رود اجرای عملیات عمرانی مربوطه پس از اخذ مجوزهای ساخت و اعتبارات لازم در آینده نزدیک آغاز شود.

وی گفت: این زمین با رعایت صرفه و صلاح سازمانی و تمامی ضوابط مربوط به آئین نامه معاملاتی سازمان و قیمتی مناسب و کارشناسی برای تامین رفاه حال مخاطبان تهیه شده است.

حسین‌نژاد با اشاره به قدمت ساختمان فعلی که ساختار اداری مناسب برای ارائه خدمات مطلوب و در خور شأن شرکای اجتماعی را نداشته و طبقات و محدودیت فضای فیزیکی آن همواره یکی از دغدغه‌ها بوده است تصریح کرد: با خرید زمین در گام نخست و انتقال سند و مراحل قانونی، گامی بلند برای تحقق خواسته دیرینه مخاطبین و مسئولین محلی برداشته شده و داشتن شعبه‌ای نو و مناسب با ویژگی‌های اداری برای شهروندان رنگ واقعیت گرفت 

«سیدیاسین موسوی» هم با اشاره به اینکه زمین این پروژه به متراژ ۲ هزار و ۲۹۰ متر مربع در بهترین موقعیت شهری و اداری تهیه شده است بیان کرد: ساختمان فعلی بیش از ۳۰ سال قدمت داشته و در زمینی به مساحت ۲۱۵ متر مربع در سه طبقه با زیربنای ۴۸۴ متر مربع واقع شده است که جوابگوی نیازها بر اساس تعداد پرسنل و جامعه هدف نمی‌باشد.

رئیس تامین اجتماعی شعبه صومعه سرا خاطرنشان کرد: شایان ذکر است بیش از پنج هزار و ۵۰۰ مستمری بگیر و افزون بر ۱۵ هزار و ۷۰۰ بیمه شده اصلی به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش تامین اجتماعی صومعه‌سرا قرار دارند که قریب به ۴۸ هزار نفر از جمعیت شهرستان را شامل می‌شوند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار