کد خبر : 57878
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

ساخت مسکن محرومان در گیلان ویژه مددجویان کمیته امداد؛ ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلان توزیع شد

ساخت مسکن محرومان در گیلان ویژه مددجویان کمیته امداد؛ ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلان توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد گیلان ساخت مسکن محرومان در استان ویژه مددجویان را مورد اشاره قرار داد و گفت: حدود ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد در گیلان توزیع شد.

به گزارش گیلانستان، عباس اهرابی ، با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی گیلان از ابتدای امسال تاکنون طرح‌های مختلف و متنوعی را برای حمایت از اقشار نیازمند و محروم استان اجرا کرده است اظهار داشت: تا دهه دوم ماه صفر حدود ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد گیلان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان اجرای طرح احسان حسینی(ع) در استان به‌همت این نهاد حمایتی را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه در پی شیوع کرونا بسته‌های معیشتی بین محرومان توزیع شده است تصریح کرد: شرکت فعال در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و شناسایی خانوارها و افراد نیازمند تنها بخشی از اقدامات کمیته امداد گیلان است.

اهرابی مشارکت کمیته امداد گیلان در چندین دوره از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه‌ای که در این استان اجرایی شده است را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: پس از بیانات مقام معظم رهبری در مورد لزوم حمایت از نیازمندان به‌علت شیوع ویروس کرونا کمیته امداد گیلان اهتمامی بسیار ویژه را در راستای تحقق این امر مهم اتخاذ کرد.

وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی و انقلابی در تمام سال اقدامات حمایتی خود از نیازمندان و افراد تحت پوشش را به اجرا در می‌آورد خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی با همکاری و همراهی خیران و نیکوکاران همیشه در صحنه گیلانی به این نهاد در راستای رسیدن به اهداف عالیه‌اش کمک کرده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان طبخ و توزیع بیش از ۲۹۵ هزار پرس غذای گرم در ۷۲ آشپزخانه و توزیع آن بین نیازمندان را از دیگر اقدامات اثربخشی که توسط کمیته امداد انجام شده است ذکر کرد و اظهار داشت: برای اجرای مرحله دوم رزمایش ایران همدل از پتانسیل‌های مراکز نیکوکاری، خیریه‌ها، مساجد و گروه‌های جهادی استفاده می‌شود.

اهرابی رسیدگی به محرومان، شناسایی خانوارهای محروم و ارائه خدمات و امکانات لازم به آنان به ویژه در خلال اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در استان گیلان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: خیران همواره در میدان حمایت از نیازمندان حضور داشتند و امیدواریم همچنان نهاد کمیته امداد را در این راه یاری کنند.

وی روش‌های غیرحضوری و راه‌هایی که مردم و خیران نوع‌دوست می‌توانند به یاری خانواده‌های محروم و نیازمندان بشتابند را اعلام کرد و افزود: مردم خیر و نیکوکار استان گیلان می‌توانند با ارسال کد دستوری #۱۴* و یا شماره‌گیری #۰۱۳*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه مشارکت کرده و کمیته امداد را در جهت حمایت از محرومان کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان افزایش خدمات غیرحضوری در کنار پشتیبانی بیشتر از خانوارهای تحت پوشش این نهاد را راهبردی که در چند ماه گذشته با تأکید بیشتری در استان دنبال می‌شود خواند و عنوان کرد: ساخت مسکن محرومان با کمک خیران و مشارکت بسیج سازندگی گیلان با روند بسیار مطلوبی در استان پیگیری می‌شود.

اهرابی ایجاد طرح‌های اشتغالزایی با هدف بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها و افراد مددجوی تحت پوشش کمیته امداد گیلان را از دیگر برنامه‌هایی که با جدیت دنبال می‌شود ذکر کرد و افزود: به جهت  تفاهم‌نامه‌ای که با فنی‌و حرفه‌ای منعقد کرده‌ایم آموزش‌های شغلی و مهارتی به شکل مستمر به مددجویان کمیته امداد داده می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار