کد خبر : 81555
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مهر 1401- 13: 15

رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار:

ساخت موزه های دفاع مقدس عامل مهمی در تحکیم مبانی انقلاب است

ساخت موزه های دفاع مقدس عامل مهمی در تحکیم مبانی انقلاب است

رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار با اشاره به اینکه پیشبرد مسائل فرهنگی در گرو همکاری و هم اندیشی است، گفت: ساخت موزه های دفاع مقدس و مراکز فرهنگی عامل مهمی در تحکیم مبانی انقلاب اسلامی و نشر فرهنگ عاشورایی دوران پرشکوه دفاع مقدس است.

به گزارش گیلانستان به نقل از ایسنا، سردار دریادار دوم پاسدار سید حسین ستوده، رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در حاشیه سفر به استان گیلان و دیدار با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این استان، اظهار کرد: هدف از بازرسی های استانی و انجام ارزیابی ها، شناسایی نقاط قوت و ضعف ادارات کل و رفع نواقص و معایب آنها بوده تا مجموعه در تحقق اهداف و نیل به آنها توفیقات بیشتری داشته باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه داشته های امروزمان را مدیون شهدای والامقام هستیم، تصریح کرد: باید از همه توان و فرصت های خود برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس که همان فرهنگ ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است استفاده کنیم.

 

رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود: پیشبرد مسائل فرهنگی در گرو همکاری و هم اندیشی است و از این رو ما وظیفه داریم در این راه یکدیگر را همراهی و کمک کنیم، چرا که موفقیت هر بخشی از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به معنای موفقیت همه آنهاست.

 

ستوده ساخت موزه های دفاع مقدس و مراکز فرهنگی را عامل مهمی در تحکیم مبانی انقلاب اسلامی و نشر فرهنگ عاشورایی دوران پرشکوه دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به گام بلند و موثری که استان گیلان در ساخت مرکز فرهنگی برداشته به زودی شاهد توفیقات اثربخشی در نشر این فرهنگ خواهیم بود.

 

وی تداوم فرهنگ ایثار و شهادت را در گرو آشنایی جوانان و نوجوان با زندگی، شخصیت و سیره شهدا دانست و متذکر شد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار