کد خبر : 66114
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

ساخت نخستین فیلم سینمایی با موضوع ایران همدل در گیلان

ساخت نخستین فیلم سینمایی با موضوع ایران همدل در گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از ساخت اولین فیلم سینمایی کشور با موضوع ایران همدل در استان گیلان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، عباس اهرابی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا بسیاری از مشاغل دچار آسیب شدند، تصریح کرد: از این رو بسیاری از خانواده‌ها نیازمندی‌هایشان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران کشور به ویژه مردم نوع‌دوست گیلان با پیوستن به پویش ایران همدل، نسبت به گره‌گشایی از نیازمندان و متأثرین این بیماری اقدام کردند، افزود: مردم نیک اندیش در این دوران نیز همچون تمامی مقاطع سخت گذشته در کنار یکدیگر بودند و شکوهی از مواسات و همدلی را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، اعتماد مردم و پیوستن آنها به پویش ایران همدل را یکی از بزرگترین سرمایه اجتماعی این نهاد دانست و گفت: رسالت قدردانی از این عمل خیرخواهانه وظیفه این نهاد است.

اهرابی با اشاره به تولید فیلم سینمایی “رفقای اورژانسی”، در گیلان بیان کرد: اولین فیلم سینمایی کشور در خصوص کرونا و بازتاب احسان و نیکوکاری مردم، با عنوان “رفقای اورژانسی” در استان گیلان درحال ساخت است.

 فیلم سینمایی “رفقای اورژانسی” به کارگردانی برادران “صیدخانی” و با بازی تعدادی از هنرمندان  در استان گیلان در حال ساخت است،  این فیلم، تصویرگر بخشی از شکوه ایثار مردم در گره‌گشایی نیازمندان در قالب پویش ایران همدل است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار