کد خبر : 10702
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱

سارقان حرفه‌ای در تعطیلات نوروزی از سایر استان‌ها وارد گیلان می‌شوند

سارقان حرفه‌ای در تعطیلات نوروزی از سایر استان‌ها وارد گیلان می‌شوند

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروز شاهد ورود سارقان از دیگر استان‌ها به استان گیلان هستیم گفت: سارقان حرفه‌ای منتظر غفلت‌های لحظه‌ای افراد در حفظ اموالشان هستند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ علی رمضانی در گفت‌‌وگویی در ارتباط با اقدامات پلیس پیشگیری در ایام تعطیلات نوروزی اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز از نیروهای مقاومت بسیج در اجرای پیشگیری از وقوع جرم در قالب گشت‌های تلفیقی استفاده می‌کنیم.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: با توجه به افزایش واحدهای گشت‌زنی اعم از گشت‌های خودرویی، موتوری و پاس‌های پیاده  در ایام تعطیلات نوروز هیچ خلاء انتظامی در سطح مناطق استان گیلان وجود ندارد.

رمضانی با اشاره به تعامل بین پلیس با ادارات و سازمان‌های دولتی جهت حفظ بیت المال افزود: پلیس در ابتدا، سازمان‌ها و ادارات را مجاب به رعایت التزامات انتظامی جهت حفظ بیت المال کرده و در مرحله بعد از امکانات آن‌ها در راستای پیشگیری از وقوع جرم در قالب گشت‌های تلفیقی استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه جهت پیشگیری از وقوع جرم در روستاها و محلات با بخشداران و دهیاران محلات و روستاها نیز جلسه‌ای برگزار کردیم گفت: دهیاران و بخشداران باید موارد مشکوکی را که در مناطق خود مشاهده می کنند سریعاً به  پلیس گزارش دهند تا پلیس با حضور به موقع خود در محل مانع از وقوع جرم شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: اسباب کشی منازل در تمام شهرستان‌های استان گیلان در ایام تعطیلات نوروز فقط با مجوز کتبی از کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها امکان پذیر است.

رمضانی تشدید نیروهای ایست بازرسی در سطح استان گیلان را از برنامه‌های اصلی پلیس در ایام تعطیلات نوروز دانست و گفت: با تقویت نیروهای بازرسی در آستارا، رودسر و رودبار سعی در مانع از ورود مجرمان و سارقان از استان‌های دیگر به استان گیلان داریم تا باعث ناامنی در سطح شهرستان‌های استان گیلان نشوند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروز شاهد ورود سارقان از دیگر استان‌ها به استان گیلان هستیم افزود: مسافران و شهروندان گیلانی هنگام ترک خودرو از بسته بودن در و بالا بودن شیشه اتومبیل خود اطمینان حاصل کنند و خودروی خود را در میدان دید خود پارک کنند.

وی گفت: شهروندان از گذاشتن لوازم قیمتی بر روی صندلی ماشین جداٌ خودداری کنند و حتی لحظه‌ای اتومبیل خود را به‌صورت روشن رها نکنند زیرا سارقان حرفه‌ای منتظر غفلت‌های لحظه‌ای افراد در حفظ اموالشان هستند و کسانی که قصد مسافرت دارند حتماً همسایه‌های مورد اطمینان خود را در جریان بگذارند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار