کد خبر : 25239
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1397- 13: 18

سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر موفق عمل نکردند

سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر موفق عمل نکردند

ممکن است کسانی بگویند که سازمانهایی سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد امربه معروف و نهی از منکر، دفتر تبلیغات اسلامی در این عرصه ماموریت دارند. بله، ولی باید در پاسخ گفت که این سازمانها موفق عمل نکردند.

به گزارش گیلانستان، رئیس هیات امناء،مدیرعامل و اعضای مجمع مردم نهاد رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان گیلان صبح امروز با حضرت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه درگیلان و امام جمعه رشت دیدارکردند.

در این دیدار صمیمی پس از تلاوت آیاتی چند از کلام روح بخش قرآن کریم ابتدا سردارسیدعلی آقازاده رییس هیات امناء مجمع مردم نهاد رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان گیلان در سخنان کوتاهی ضمن معرفی اعضای حاضر و نیز تشریح اهداف مجمع در سراسر کشور و استان گیلان، اظهارکرد: مجمع مردم نهاد رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان گیلان سازمانی رسمی و دارای اساسنامه و مجوز رسمی است که مطالبه گری اهداف برجسته این نهاد را تشکیل می دهد.

وی به افراد حاضر در این سازمان اشاره کرد و افزود: اکثر جمع حاضر از رزمندگان و جهادگران دوران دفاع مقدس، امتحان پس داده و از چهره های موثر در اجرای ماموریت های دینی و اخلاقی استان هستند.

آقازاده با اشاره به ضرورت جذب نیروهای جوان خاطرنشان کرد: حرکت سازمان مردم نهاد رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان گیلان به سوی جذب،سازماندهی و بکارگیری جوانان خوش نام و شایسته درگیلان است.

آنگاه آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان با ابراز خرسندی ازدیدار با یادگاران دوران دفاع مقدس و جمع حاضر اظهارداشتند: قبلاً طی مقاله ای نوشتم که امربه معروف و نهی از منکرباید وزارتخانه داشته باشد و هنوز هم بر این عقیده هستم و اگر توفیق شد این موضوع را پیگیری می کنم.

ممکن است کسانی بگویند که سازمانهایی نظیر سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد امربه معروف و نهی از منکر، دفتر تبلیغات اسلامی در این عرصه ماموریت دارند. بله، ولی باید در پاسخ گفت که این سازمانها موفق عمل نکردند.  اینها باید نیازهای نهادهای حکومتی و مردمی امربه معروف و نهی از منکر را تامین کنند.

مسئله امربه معروف و نهی ازمنکرآنقدر برای رهبرمعظم انقلاب دارای اهمیت است که بعد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ایشان در اولین سخنرانی شان به این مهم پرداختند و آن را در اولویت  خود قراردادند.

ایشان با بیان اینکه برخی ازما انتظارشق القمردارندو میخواهند خطبه های نماز ما چنین بشود و یا چنان بشود؛ تصرح کرد: خطبه های نماز جمعه بایدعامل وحدت ، برادری و تذکر باشد .البته شماها نیز نظارت کنید بر امور.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: به عنوان رده های مردمی امربه معروف و نهی از منکر از وجود شما در شورای فرهنگ عمومی استان بهره خواهیم برد.

ایشان در پایان ضمن ردشایعه برخی حاشیه سازان تاکید کرد: انتقال مساجد به سازمان اوقاف و امورخیریه استان از اساس صحت ندارد و شایعه است.

 

انتهای پیام/ احرار گیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار