کد خبر : 16459
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

سازه‌های تبلیغاتی در رشت دارای ایرادات فراوانی بوده و اکثراً کثیف و کج‌وکوله می‌باشد

سازه‌های تبلیغاتی در رشت دارای ایرادات فراوانی بوده و اکثراً کثیف و کج‌وکوله می‌باشد

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی رشت گفت: بودجه پیشنهادی ۷۸ میلیارد تومانی سازمان عمران شهرداری رشت غیرواقعی و خارج از توان سازمان است.

به گزارش گیلانستان، سید امیرحسین علوی در جلسه کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای رشت اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که در سال‌های گذشته در حوزه عمران به وقوع پیوست با بودجه پیشنهادی سازمان برای سال جاری مخالف هستم.

سید امیرحسین علوی افزود: با بررسی عملکرد سازمان عمران طی چند سال اخیر همه اعضای کمیسیون بر این باور هستیم که سازمان عمران توان تحقق این بودجه پیشنهادی را ندارد.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر از افزایش درآمدها توسط سازمان‌های شهرداری رشت خوشحال خواهد شد تصریح کرد: بودجه  ۷۸ میلیارد تومانی پیشنهادی سازمان عمران شهرداری رشت با واقعیت فاصله بسیاری دارد و این بودجه در شرایطی مطرح‌شده که شهرداری‌های مناطق رشت همچنان به‌طور مستقیم موضوع آسفالت را پیگیری می‌کنند.

علوی افزود: با توجه به مناقصات انجام‌شده و بررسی عملکرد سازمان عمران توسط کارشناسان بودجه ۴۴ میلیارد تومانی برای این سازمان در سال جاری پیشنهادشده است و به مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رشت توصیه می‌کنم  بودجه واقعی را مطرح کند.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر رشت بابیان اینکه ۴۴ میلیارد تومان رقم قابل‌توجهی است گفت: امیدواریم با این مصوبه شاهد متمم بودجه باشیم.

علوی تصریح کرد: سازمان عمران شهرداری رشت موظف است تا اواسط هفته آینده بودجه پیشنهادی کارشناسی شده را به صحن کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای رشت ارسال کند.

وی با اشاره به لایحه احداث ۱۰۴ ایستگاه اتوبوس در رشت گفت: یکی از این زیرساخت‌ها در حمل‌ونقل تعداد داشتن اتوبوس به تعداد کافی در سطح شهرمی باشد و با اقدامات انجام‌شده طی شش ماه آینده شاهد افزایش ناوگان اتوبوس‌رانی در رشت خواهیم بود.

علوی افزایش ایستگاه‌های اتوبوس را یکی دیگر از زیرساخت‌های موردنیاز حمل‌ونقل دانست و گفت: این ایستگاه‌ها در نقاط مختلف رشت جاری و ساری خواهند بود و می‌توان به‌عنوان یک درآمد پایدار به این موضوع نگاه کرد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر رشت در خصوص فضای تبلیغاتی در رشت بیان کرد: متأسفانه سازه‌های تبلیغاتی در رشت دارای ایرادات فراوانی بوده  و اکثراً کثیف و کج‌وکوله می‌باشند.

سید امیرحسین علوی افزود: واقعیت این است که خیلی از شرکت‌های تبلیغاتی به این مبحث توجه نمی‌کنند.

وی در خاتمه خواستار توجه بیشتر سازمان‌های مربوطه به موضوع تبلیغات محیطی در رشت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار