کد خبر : 76909
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1400- 34: 16

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در نشست خبری:

ساماندهی “جهاد تبیین” میان تشکل های دینی، هدف اصلی جشنواره حبیب/ ارسال ۵۱۲ اثر به دبیرخانه

ساماندهی “جهاد تبیین” میان تشکل های دینی، هدف اصلی جشنواره حبیب/ ارسال ۵۱۲ اثر به دبیرخانه

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به رشد ۳۰ درصدی ارسال آثار به دومین جشنواره رسانه ای «حبیب»، گفت: ساماندهی «جهاد تبیین» بین تشکل های دینی و رسانه ای هدف اصلی است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری اختتامیه دومین جشنواره استانی «حبیب» با بیان اینکه جنگ روایت‌ها مهم‌ترین بعد در عرصه جنگ میان حق و باطل است، اظهار کرد: خطاب این عمار امام علی (ع) در جنگ با نفاق، حکایت از ضرورت جهاد تبیینی می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: دستگاه‌های دجال صفت رسانه‌ای جبهه باطل و صهیونیست و نظام سلطه برای یاس آفرینی و ناامید کردن مردم ایران و امت اسلامی، سامانه رسانه‌ای گسترده، پیچیده و قدرتمندی را برای خاموش کردن ندای حق خواهی بشری و جلوگیری از ظهور حکومت جهانی امام عصر فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به ضرورت حرکت‌های رسانه‌ای و ساماندهی جبهه رسانه‌ای اهل ایمان بیش از گذشته، بیان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در لبیک گویی به ندای رهبری در نیمه شعبان دو سال گذشته جشنواره تولیدات رسانه‌ای تشکل‌های دینی را سامان داد و به نام شخصیت مؤمن و رسانه‌ای سوره «یاسین» یعنی «حبیب نجار» و همچنین «حبیب بن مظاهر» یار رسانه یی امام حسین (ع)، کلید زد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه جشنواره «حبیب» در سال گذشته با حضور ۱۳۷ تشکل مردمی دینی و آثار ارسالی در محورهای اربعین، محرم و صفر، مواسات و مواجهه با ویروس کرونا برگزار شد، ادامه داد: دومین دوره این جشنواره امسال با رویکرد جهاد تبیین برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره حبیب در تالار مرکزی رشت، گفت: در اختتامیه این جشنواره سخنرانان مراسم نماینده ولی فقیه و استاندار در گیلان و حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان که از علمداران جهاد تبیینی در فضای رسانه‌ای است، برگزار می‌شود.

ارسال ۵۱۲ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای حبیب

وی با بیان اینکه تاکنون مجموعاً ۵۱۲ اثر از سوی ۱۷۵ تشکل و مجموعه دینی به دبیرخانه جشنواره حبیب ارسال شده است، افزود: تعداد آثار نسبت به سال گذشته رشد حدود ۳۰ درصدی دارد.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: در موضوع جمعیت فرزند آوری و خانواده، علاوه بر تشکل‌های دینی، ۳۴ نفر از فعالان رسانه‌ای و هنری استان نیز آثاری در حوزه جمعیت و خانواده به دبیرخانه ارسال کردند.

وی با اشاره به محورهای اصلی جشنواره «حبیب»، عنوان کرد: تعظیم شعائر، خدمات اجتماعی، تولید آثار با موضوع جمعیت و خانواده، مسجد و امام محله است.

حجت الاسلام مهدوی بیان کرد: فراگیری متوازن شرکت کنندگان و تشکل‌های دینی در استان از ویژگی جشنواره امسال است و در برخی موارد شهرستان‌ها از مرکز استان نیز پیشی گرفتند و این از مختصات ویژه جشنواره حبیب امسال است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان تاکید کرد: جشنواره استانی حبیب سامان دهنده جهاد تبیینی در بین تشکل‌های دینی و فعالان رسانه‌ای استان است.

حجت الاسلام مهدوی در حاشیه این نشست خبری تصریح کرد: کنار هم قرار دادن پرچم اوکراین و یمن در کنار هم، یک نوع کج سلیقگی رسانه یی است که نشان از ضرورت جهاد تبیینی و مجهز شدن به سواد رسانه‌ای در دوران جنگ روایت‌ها را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار