کد خبر : 15109
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

ساماندهی مساجد اولویت کار ستاد عالی کانون های مساجد باشد

ساماندهی مساجد اولویت کار ستاد عالی کانون های مساجد باشد

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای اوقات فراغت سازمان های فرهنگی برنامه ریزی می کنند، گفت: ساماندهی مساجد اولویت کار ستاد عالی کانون‌های مساجد باشد.

به گزارش گیلانستان، سید کاظم دلخوش اباتری، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در گفت وگویی با اشاره به اجرای طرح تابستانی اوقات فراغت توسط ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور، اظهار داشت: سازمان‌های فرهنگی در کشور در حال فعالیت هستند، ستاد مساجد به ساماندهی مسجدهای نیمه کاره بپردازد.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق با تراکم مساجد و در برخی مناطق مردم با نبود مساجد سر می‌کنند، افزود: در برخی از مناطق جوان‌ها برای ساخت حسینیه ورود کرده‌اند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل اینکه در بخشی از مساجد، افراد سالخورده به عنوان هیئت امنا هستند جذب جوانان در مساجد کم دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه مساجد چون به دست مردم ساخته شده، برنامه های اوقات فراغت هم قالبا در مساجد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مساجد پایگاهی همیشگی برای همه کارها هستند و به برنامه ریزی لازم برای اوقات فراغت می‌پردازند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسی که بخواهد کلاس‌های اوقات فراغت همچون کلاس قرآن، آموزشی و … را در مساجد برنامه‌ریزی کند، در مسجد به رویش باز است و هیچ وقت به در بسته نمی‌خورد.

دلخوش افزود: اهالی روستاها و محلات از مساجد به عنوان پایگاه فرهنگی استفاده می‌کنند و چیزی که وجود دارد ضرورتی برای برنامه‌ریزی بیشتری نیست زیرا ساماندهی مساجد از اولویت بیشتری برخوردار است./ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار