کد خبر : 61346
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان:

سامانه تلفنی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر استان راه اندازی شد

سامانه تلفنی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر استان راه اندازی شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از راه اندازی سامانه ۱۲۸ تلفنی پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم، بسترهای خوبی راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر مأموریت‌ها با مشارکت مردم گام بر‌می‌دارد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ علی احمدپور امروز، با بیان اینکه همراهی مردم نقش بسزایی در ایجاد نظم و امنیت در جامعه دارد، اظهار کرد: برای ایجاد امنیت در جامعه و همچنین برای بهتر انجام شدن مبارزه با موارد مخدر و سوداگرانی که در این راستا در تلاش برای مختل کردن آرامش جامعه هستند نقش مردم بسیار مهم و ارزشمند است.

وی از راه اندازی سامانه تلفنی پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم، بسترهای خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر مأموریت‌ها با مشارکت مردم گام بر‌می‌دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اشاره به هدف از ایجاد سامانه تلفنی ۱۲۸ افزود: افزایش تماس‌های مردمی با سامانه تلفنی ۱۲۸، نشان از توسعه فرهنگ همکاری مردم با پلیس و احساس مسئولیت آن‌ها در ایفای نقش و سهم خود در ارتقاء نظم و امنیت در جامعه دارد.

احمد پور با اذعان به اینکه اصلی‌ترین راهبرد پلیس جلب مشارکت‌های مردمی و خدمت مطلوب‌تر به شهروندان است، تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه ۱۲۸ نیز در همین راستا بوده و امیدواریم تمامی آحاد جامعه، نهادها و دستگاه‌ها با نگاهی مسؤولان به نقش‌آفرینی در تأمین امنیت اجتماعی، پلیس را در ارتقاء و نظم و امنیت در جامعه یاری کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار