کد خبر : 12332
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396- 08: 13

ستادهای خانگی حجت‌الاسلام رئیسی توسط بانوان گیلانی تشکیل شد

ستادهای خانگی حجت‌الاسلام رئیسی توسط بانوان گیلانی تشکیل شد

مسئول کمیته بانوان ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در گیلان با بیان اینکه تاثیرات حضور بانوان در انتخابات چشمگیر است گفت: ستادهای خانگی حجت الاسلام رئیسی توسط بانوان گیلانی تشکیل شد.

به گزارش گیلانستان، هاجر تحریری نیک صفت در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه حضور در عرصه انتخابات به‌عنوان تعیین سرنوشت کشور رسالت تمامی آحاد جامعه است اظهار داشت: بانوان در تمامی عرصه‌های نظام مقدس جمهوری حضور پیشگام و فعال داشتند و این امر در انتخابات هم به‌درستی نمود می‌یابد.

مسئول کمیته بانوان ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در گیلان تاثیرات حضور بانوان در انتخابات را چشمگیر عنوان کرد و افزود: حضور بانوان در عرصه انتخاباتی استان گیلان همواره پررنگ و برجسته است و بانوان زیادی آمادگی خود را جهت همکاری در ستاد حجت الاسلام رئیسی اعلام کردند.

تحریری نیک‌صفت از تشکیل ستادهای خانگی حجت الاسلام رئیسی توسط بانوان گیلانی خبر داد و ابراز داشت: حضور اقشار مختلف بانوان در حوزه‌های کارمندی، دانشجویی، مهندسی و خانه‌داری در عرصه انتخابات به‌ویژه حمایت از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به‌خوبی دیده می‌شود.

مسئول کمیته بانوان ستاد انتحاباتی حجت الاسلام رئیسی در گیلان با اشاره به کارنامه درخشان آقای رئیسی گفت: کارنامه درخشان حجت‌الاسلام رئیسی در تمامی دوران خدمت به‌ویژه در قوه قضاییه سبب گرایش نیروهای ارزشی، انقلابی و نخبگان به وی شده است.

وی با اشاره به اینکه آشنایی و شناسایی بیشتر مردم با عملکرد و برنامه‌های حجت الاسلام رئیسی از اهداف ستاد بانوان است تصریح کرد: نخبگان و جامعه نیروهای ارزشی به‌درستی با عملکرد صحیح و شفاف حجت اسلام رئیسی آشنا هستند و گرایش چشمگیر قشر جوان به این سمت کاملا دیده می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار