کد خبر : 23963
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵

سخنان بنده شفاف بود/ اگر آدینه متولی نداشته باشد، از بین می‌رود/ نباید خود را آلوده فضای مجازی کنیم

سخنان بنده شفاف بود/ اگر آدینه متولی نداشته باشد، از بین می‌رود/ نباید خود را آلوده فضای مجازی کنیم

امام جمعه رشت گفت: مجتمع آدینه رشت به‌عنوان موقوفه از سوی ما ساخته و زیر نظر مقام معظم رهبری در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار می‌گیرد تا صاحب داشته باشد.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر امروز در دیدار با اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد استان گیلان با اشاره به اینکه ترویج مفاهیم قرآنی و دینی از وظایف مهم روحانیون و مبلغان است اظهار داشت: روحانیون و مبلغان استان گیلان این وظیفه را به‌درستی محقق کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه اعضای کانون‌های مساجد همواره خدمتگزاران بی‌منت مساجد هستند تصریح کرد: فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره) یک عنایت برای جهان اسلام است.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه قیام امام خمینی(ره) علیه نظام طاغوت، ایران اسلامی را به اوج قدرت رسانده است خاطرنشان کرد: امروز قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی صدای ناله‌های رژیم صهیونیستی را بلند کرده است.

وی با اشاره به اینکه از نگاه دنیای غرب ایران اسلامی امپراطوری اسلام را به‌واسطه مذهب شیعه در دنیا به وجود آورده است خاطرنشان کرد: امروز همراهی و وحدت جوامع اسلامی به‌واسطه اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران است و این امر برای جهان استکبار همانند مرگ است.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه اگر فداکاری‌های حضرت زهرا(س) نبود امام علی(ع) همواره در دنیای اسلام غریب می‌ماند و این بانوی بزرگوار با فداکاری و ایثار همواره پشتیبان ولایت علی(ع) بود گفت: امروز پشتیبانی و حمایت بی‌قید و شرط از ولایت همواره باید در راس اقدامات افراد جامعه باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مباحث دینی و اسلامی باید از سوی تمامی مسئولان، روحانیون و فرهیختگان به‌درستی برای مردم بیان شود افزود: پایبندی به اصل ولایت فقیه مبحثی مهم و حائز اهمیت در جامعه اسلامی ایران است.

آیت‌الله قربانی با اشاره به اینکه به‌واسطه نعمت بزرگ ولایت فقیه ایران اسلامی ضجه و ناله‌های دنیای غرب و استکبار را بلند کرده است اظهار داشت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از فرزندان صدیق حضرت فاطمه زهرا(س) هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه عربستان تلاوت قرآن را به شیوه‌های مختلف در جامعه خود اجرا می‌کند و اما با استکبار و جهانخواران دنیا پیمان دوستی می‌بندد تصریح کرد: ایران‌ستیزی و اسلام‌ستیزی از اهداف دشمن است که عربستان این هدف را دنبال می‌‌کند.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه همواره باید مقابل دشمنان اسلام ید واحده باشیم و قرآن را به‌صورت واقعی در جامعه ترویج کنیم تاکید کرد: امروز به‌واسطه بیداری اسلامی مردم و ترویج گفتمان دینی، پرداخت زکات در استان گیلان از 300 میلیون تومان به بیش از 7 میلیارد تومان افزایش یافته است.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه توسعه زکات قشر عظیمی از جامعه را نجات می‌دهد خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز باید به احسان و نیکوکاری در استان گیلان توجه ویژه داشت.

وی با بیان اینکه همان‌طور که موقوفات امام رضا(ع) در دست مقام معظم رهبری است مجتمع آدینه به‌عنوان موقوفه اسلام در اختیار نظام است افزود: مجتمع آدینه رشت به‌عنوان موقوفه از سوی ما ساخته و زیر نظر مقام معظم رهبری در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار می‌گیرد تا صاحب داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه اگر این مجتمع تجاری متولی مطلوبی نداشته باشد به طور حتم از بین می‌رود تصریح کرد: برخی از سخنان بنده برداشت کردند که مجتمع آدینه ملک شخصی مقام معظم رهبری است در شرایطی که سخنان بنده به طور کامل روشن و شفاف بود.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه ایران اسلامی منابعی گسترده از مفاهیم دینی و اسلامی دارد و همواره مردم باید به منابع دینی و اسلامی برای پاسخ سئوالات خود مراجعه کنند تصریح کرد: جامعه امروز تشنه معلومات است و نباید خود را آلوده محیط مسموم فضای مجازی کنیم.

آیت‌الله قربانی با اشاره به اینکه قرآن برای بوسیدن و بر روی پیشانی نهادن نیست بیان کرد: قرآن برای فهمیدن و فهماندن است و انقلاب اسلامی ایران امروز به‌واسطه قرآن دنیای استکبار را به زانو درآورده است.

نماینده‌ مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مفاهیم اسلامی به واسطه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌معنی واقعی در دنیا گسترش یافته است تاکید کرد: تمامی جوامع اسلامی باید به‌طور ویژه به مفاهیم قرآنی و اسلامی تعلم پیدا کرده تا زمینه ظهور فراهم شود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار