کد خبر : 2394
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۴۱

سخنان صریح کوچکی نژاد؛ از اتفاقات جنجالی اخیر مجلس تا فضای انتخاباتی گیلان

سخنان صریح کوچکی نژاد؛ از اتفاقات جنجالی اخیر مجلس تا فضای انتخاباتی گیلان

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: آقای کوچک زاده نماینده آزاده ای است و به صراحت از حق دفاع می کند و خود را سخنگوی دولت نمیداند که مثل برخی ها اهل تملق و سینه چاک دولت باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان“، جمعی از خبرنگاران و مدیران رسانه‌های استان گیلان روز سه‌شنبه میهمان جبار کوچکی نژاد در مجلس شورای اسلامی بوده و از صحن علنی مجلس بازدید نمودند.

کوچکی نژاد در جمع این خبرنگاران اظهار کرد: همه مسئولین، نمایندگان و استاندار گیلان باید فضای نقد را در استان نگه دارند تا رسانه ها بتوانند آزادانه به دور از توهین و تخریب قلم بزنند و موجب پیشرفت استان شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به مشکلات گردشگری در کشور و مخصوصاً گیلان، اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی در تلاشیم برای حل این مشکلات، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را به وزارتخانه تبدیل کنیم تا نمایندگان راحت تر بتوانند نظارت نموده و وزیر را برای پاسخگویی به مجلس بکشانند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در دو سال آخر مجلس نهم متاسفانه برخی از نمایندگان به جای آنکه مدافع حقوق مردم باشند، به طور کامل زیر چتر دولت رفته و با این کارشان روحیه پرسش گری مجلس را پایین آورده و به کشور ضربه زدند.

رئیس فراکسیون حمایت از رسانه ها با بیان اینکه قول می دهم مدافع سرسخت خبرنگاران و رسانه ها باشم، ابراز نمود: اخیراً وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به کمسیون کشاندم که چرا یارانه ها را گزینشی به رسانه ها می دهد.

کوچکی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه تامین اجتماعی سنگر تا قبل از پایان سال افتتاح می شود، تصریح کرد: در کوچصفهان نیز برنامه های جدی در برخورد قاطع با برداشت کنندگان غیرمجاز شن و ماسه داریم تا حقوق مردم ضایع نشود.

نماینده مردم رشت با اشاره به سخنان نماینده رودسر و املش پیرامون سوریه، خاطر نشان کرد: آقای رهبری املشی اشتباه کرد و نطقش اشکالات اساسی داشت.

وی به جنجال آفرینی روز دوشنبه یکی از نمایندگان گیلان اشاره کرد و گفت: آقای کوچک زاده نماینده آزاده ای است و به صراحت از حق دفاع می کند و خود را سخنگوی دولت نمیداند که مثل برخی ها اهل تملق و سینه چاک دولت باشد.

کوچکی نژاد ادامه داد: ایشان با اشاره به امحای 1700 تن سیب زمینی استعفای خود را از نمایندگی اعلام کرده ولی شک نکنید از آنجایی که آقای کوچک زاده از افراد دلسوز و تاثیر گذار مجلس می باشند، اکثر نمایندگان به استعفای ایشان رای نمی دهند تا همچنان در مجلس حضور داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به انتخابات مجلس دهم رشت، اذعان داشت: بنده همانطور که همه می دانند اصولگرا هستم و همواره از مشی مقام معظم رهبری پیروی می کنم. برای این دوره از انتخابات نیز نشست ها و برنامه‌ریزی های خوبی داشتیم تا اصولگرایان با وحدت و انسجام بیشتری حضور یابند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فیروز چهارشنبه , 25 آذر 1394 - 0:58

دم حاجی گرم
خوشم اومد
خیلی قشنگ جواب برخی از نماینده های پر ادعا رو میده

شاهد چهارشنبه , 25 آذر 1394 - 1:59

به نظرم کوچکی نژاد خودش رو بازنشست کنه
تو چهار سال گذشته ما حرکت خاصی جز اخذ مجوز برای […] در خصوص حمایت از رسانه از ایشون ندیدیم.
[..,] هم حسابی از خجالت ایشون در اومده و پشت سر هم برای ایشون رپرتاژ آگهی مجانی میره و تبدیل شده به سخنگوی آقای کوچکی نژاد.

سعید چهارشنبه , 25 آذر 1394 - 8:55

حاجی دمت گرم

yavar جمعه , 27 آذر 1394 - 1:23

یعنی تا کی باید سانسور و … با شه مگه مخاطب ها بچه هستن؟
چرا به جای شفاف سازی و حق گویی … میزارید.
چطوره که به صراحت و بی پرده میگید حنجره اجاره ای
به خودتون که رسید شد …

رفتن به نوار ابزار