کد خبر : 6372
تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1395- 05: 12

سخنان نماینده گیلان ضد ارزشی بود/ چشم فتنه را در می‌آوریم تا به‌طور کامل ریشه‌کن شود

سخنان نماینده گیلان ضد ارزشی بود/ چشم فتنه را در می‌آوریم تا به‌طور کامل ریشه‌کن شود

سردار عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: به تمام افرادی که از خط ولایت فاصله می‌گیرند اعلام می‌کنیم؛ چشم فتنه را در می‌آوریم تا فتنه به‌طور کامل ریشه‌کن شود.

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت گیلانستان، سردار محمد عبدالله پور صبح امروز(جمعه) در صبحگاه مشترک گردان‌های بیت‌المقدس کوثر و امام علی(ع) بسیج ناحیه مرکزی رشت با اشاره به فتنه ۸۸ اظهار کرد: چند روز پیش یکی از نمایندگان خطه گیلان در مجلس شورای اسلامی سخنانی را درخصوص فتنه بر زبان آورد و مواضع ضد ارزشی گرفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: این در حالی است که مقام معظم رهبری درباره فتنه و لزوم فراموش نشدن آن بارها جملات صریحی بیان نموده اند.

سردار عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: به تمام  افرادی که از خط ولایت فاصله می‌گیرند اعلام می‌کنیم؛ چشم فتنه را در می‌آوریم تا فتنه به‌طور کامل ریشه‌کن شود.

وی ابراز نمود: اگر کسی بخواهد از ولایت عبور کند، ما حتما از او عبور خواهیم کرد. (شعارهای مکرر مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر فتنه گر توسط بسیجیان)

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جانباز70% جمعه , ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶

احسنت سردارولایتمداروجانباز انقلاب به نمایندگی ازماجانبازان شکایتی مطرح گرددعلیه جعفرزاده که ایشان درصحبتهای مکررخودشان علیه ارزشهای نظام واصول قانون اساسی وهمدلی با فتنه گران وضدانقلابهای خارج نشین درکار نامه خودشان دارندتادرس عبرتی برای سایرین گردد درمراجع قضایی وذی ربط رسیدگی قرارگیرد

روح اله رستم پور شنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۸:۵۶

سلام و درود خدا بر شما فرمانده دلاور و جان بر کف ، در راه در آوردن چشم فتنه تا آخرین نفس و آخرین قطره پشت سر شما به فرماندهی فرمانده کل قوا با افتخار و اقتدار خواهیم بود .
رزمنده و جانبازی جامانده از غافله شهیدان سرافرز – اشکورات رودسر

رفتن به نوار ابزار