کد خبر : 5513
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1395- 34: 14

سخنرانی بانوی بازداشتی فتنه ۸۸ در گردهمایی اصلاح طلبان گیلان/ آیا از استانداری مجوزی گرفتند؟!

سخنرانی بانوی بازداشتی فتنه ۸۸ در گردهمایی اصلاح طلبان گیلان/ آیا از استانداری مجوزی گرفتند؟!

اتهام‌های او “اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمعات”، “تبلیغ علیه نظام” و “نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی” عنوان شد که به خاطر آن حکم ۳ سال زندان از شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، گردهمایی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شاخه منطقه گیلان عصر روز پنجشنبه با سخنرانی آذر منصوری  عضو شورای مشاوران رئیس دولت اصلاحات و عضو شورای مرکزی و معاون سیاسی دبیر کل جبهه مشارکت ایران اسلامی در سالن همایش خانه مهر بازنشستگان رشت برگزار گردید. در این همایش شماری از فعالان سیاسی و حزبی گیلان از جمله احمد حسینی معاون سیاسی استاندار در دولت اصلاحات، ژاله حساس خواه عضو هیات رییسه بنیاد اندیشه و توسعه گیلان، محمد زالفی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران منطقه گیلان و فرماندار دولت اصلاحات در رشت، کاظم نصیراف دبیر جمعیت کارکنان ایران حضور داشتند.

9852

آذر منصوری در این همایش دولت روحانی را مقدورترین جریانی دانسته که می تواند اصلاحات را در وضعیت فعلی ساماندهی کند و اعلام نمود که فساد سیستماتیک و سازمان یافته و آسیب های اجتماعی در طول هشت سال  دولت قبل شکل گرفته بود. وی بابیان اینکه باید برای همه چالش‌ها باید برنامه داشته باشیم گفت: پیشنهاد ما به دولت و گروه‌های اصلاح‌طلب گفتگو با همه جریان‌هایی است که خط قرمز آن‌ها رادیکالیسم است‌. وی عرصه فرهنگ را نیز سیاست زده دانست و گفت: لغو  کنسرت‌ها  باوجود کسب مجوز غیرقابل‌قبول است. منصوری بابیان اینکه باید اصلاح‌طلبی را با ظرفیت موجود  پیش ببریم گفت: علت ائتلاف شکل‌گرفته سال ۹۲ نه به‌عنوان اینکه روحانی اصلاح‌طلب است ( که ‌خودش هم این ادعا را ندارد) بلکه به این دلیل که  این دولت ممکن‌ترین دولتی است که می‌توان اصلاحات را جریان سازی کند شکل گرفت. وی در پایان افزود: در انتخابات سال بعد همان‌ مسیر ائتلاف را ادامه خواهیم داد تا در مسیر رضایتمندی و توسعه کشور گام برداریم.

86542

89562

به گزارش گیلانستان، منصوری از فتنه گرانی میباشد که در شهریور ۱۳۸۸ دستگیر شد و در اسفند همان سال حکم ۳ سال زندان از شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب را دریافت نمود. وی در زمان اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری دهم ایران، در شهریور ۱۳۸۸ هنگامی که از منزل خواهرش در ورامین بازمی‌گشت ، به دست مأموران اطلاعات این منطقه در خیابان متوقف و بازداشت شد.  به گفته وکیل وی، محمد رضا فقیهی، اتهام‌های او “اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمعات”،  “تبلیغ علیه نظام” و “نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی” عنوان شد که به خاطر آن حکم ۳ سال زندان از شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب دریافت کرد.

نکته قابل تامل در برگزاری گردهمایی مذکور اینجاست که آیا متولیان همایش مجوز رسمی از استانداری گیلان گرفته بودند یا خیر؟! اگر مجوز نداشتند، باید بابت این قانون شکنی توضیح دهند و اگر هم مجوز گرفته بودند، مسئولین مربوطه در استانداری باید پاسخگو باشند که دلیل مجوز دادن به سخنرانیِ فردی با این همه سوابق ناصحیح در فتنه سال ۸۸ چه بوده است؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن شنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰

شاید مقصود احیای فتنه گران برای انتخابات آینده باشد، نظیر احیای منافقین توسط استکبار برای اهداف شومشان برای ایران اسلامی.

عیسی مرادبخش جانباز۵۵% شنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

معلوم مسولیت استان دست کیست چندنفردراین استان دارندچندنفرفرماندارهرکه سازی برداشته داره برای خودش هرسازی دلش میخوادمیزنه جوجه راآخرپاییزمیشمارند

عیسی مرادبخش جانباز۵۵% یکشنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۸:۲۶

عده ای درکشورایران میخواهندفتنه سال ۸۸رابپاکننداینهادراول انقلاب درامام هم آشوبگربودندمنتهاجلوی اینهاگرفته شده والاچه معنایی داردیک خانمی این همه پرونده داردچندسال درزندان بوده الان بیادعده ای راجمع کندبرای آنان سخنرانی کندازکی مجوزگرفت معلوم نیست،یواش یواش دارندبرای گذاری امتحان میکنند که ایاکسی هست جلوی این خانم بگیردیاخیربچه های واقعآ انقلابی بایدهوشیارباشند

Nereida پنجشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

Review my website متن آهنگ

Nan شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱:۳۶

وای خیلی خوبه ساییتون

Here is my web page – معافيت سربازى

فرامرز جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

امثال […] از مفسدین و فتنه گران هستند که پشت پرده ی همه توطئه ها علیه نظام قرار دارند

حمید شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

خدا بخیر کنه آخر عاقبت همه مونو
ممنون از وب سایت بسیار خوبتون
متخصص ارتودنسی

Margot دوشنبه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۴:۱۲

خسته نباشید مرسی به خاطر این مطلب کاربردی

Feel free to surf to my webpage; آهنگ تیتراژ

Judi پنجشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵

عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

my web blog دانلود آهنگ شاد

رفتن به نوار ابزار