کد خبر : 12255
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396- 32: 0

سخنگوی حامیان دولت انقلابی و خادمان شهر رشت معرفی شد

سخنگوی حامیان دولت انقلابی و خادمان شهر رشت معرفی شد

مجمع یاران انقلاب اسلامی استان گیلان در بیانیه ای نوشت: سخنگوی این حرکت انقلابی و مردمی و خود جوش یکی از همرزمان شهیدان شهرمان حاج رحمان کاشفی می باشد

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، مجمع یاران انقلاب اسلامی استان گیلان پیرامون انتخابات بیانیه ای صادر نمود که متن آن در ذیل آمده است:

إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم

خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند!

از آیه فوق در می یابیم سرنوشت انسان ها دست خودشان است و بستگی به عملکرد آنها دارد. و بنابر این با شناخت درست و توکل به خداوند سبحان می توان در مسیر الهی که انبیا اعظام به ویژه رسول گرامی اسلام برای ما ترسیم نموده اند قرار گرفت.

بر همین اساس امام خیمنی (ره) فرمودند: ««اسلام امروز امانتی است که از دست رسول الله ما اخذ کردیم و لازم است که او را حفظ کنیم»» و نیز فرمودند ««حفظ نظام اسلامی به معنای حفظ اسلام است»» ما  نیز محور حرکت اجتماعی خود را بر حول این محور”خداباوری” تنظیم و تبیین نمودیم. بنابراین تکلیف ما مشخص شد که باید این امانت بزرگ را با همه وجود حفظ کینم و در این راستا همه مسئول هستیم در برابر خدای سبحان؛ و بر هیچکس این تکلیف ساقط نیست. همه مسئولند.

همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند ««هرکس به مقدار توانش و حیطه نفوذش لازم است در خدمت اسلام و میهن باشد و با جدیت از نفوذ وابستگان به  دو قطب استعمار گر و غرب یا شرق زدگان و منحرفان از مکتب بزرگ اسلام جلوگیری نمایند»» و ««نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد»» مع الوصف  بر اساس این گفتمان مجمع یاران انقلاب اسلامی در استان شکل گرفت و خاستگاه خود را اسلام عزیز، اندیشه حضرت امام(ره) ، منویات امام خامنه ای حفظهم الله  و راه شهیدان گرانقدر میداند.

مجمع یاران انقلاب اهدافی را نیز در حول محور مطالبات رهبر معظم انقلاب در ابعاد گوناگون برای خود تبیین و تکلیف نموده است.

بطوریکه پایه و اساس این حرکت اجتماعی مردم هستند. بنا به فرمایش حضرت اقا «« پس صاحب این انقلاب مردمند. وظیفه ای بر دوش همگان سنگینی میکند. و آن حفظ این امانت بزرگ الهی است»»

دوستان انقلابی: اکنون در صحنه انتخابات قرار گرفته ایم. و این انتخابات است  که سرنوشت مردم ما و کشور عزیزمان که با خون عزیزانمان آبیاری گشته تعیین میکند.انتخابات برای نظام اسلامی مان سرنوشت ساز است. به فرموده حضرت آقا  ««انتخابات لیله القدر انقلاب اسلامی است»» و در همین سخنرانی اخیر رهبر عزیزمان  فرمودند: “مهم ترین مظهر این حضور، انتخابات است”

مجمع یاران انقلاب اسلامی بستری فراهم نمود تا با کمک و توسط نیرو های اثر گذار حرکت اجتماعی و مردمی جهت حفاظت از انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی شکل بگیرد. که الحمد الله این تشکل مردمی و خود جوش توسط نیروهای انقلابی تحت عنوان حامیان دولت  انقلابی و خادمان شهر شکل گرفت. و نگاه عزیزان تمکین به تصمیم جمعی نیروهای ارزشی و اثر گذار محلات می باشد.و این تصمیم نیز طی فرآیندی با توجه به فرصت محدود و حدالمقدور از پایین به بالا شکل گرفته است و سخنگوی این حرکت انقلابی و مردمی و خود جوش یکی از همرزمان شهیدان شهرمان حاج رحمان کاشفی می باشد که ان شاءالله رسانه ای خواهد شد. البته باید از همه توان و ظرفیت های همسو استفاده شود و هم افزایی صورت بگیرد تا بحول قوه الهی در آینده شاهد یک حرکت اجتماعی مردم محور و انقلابی و فراگیر در شهر خود و استان خودو کشور عزیزمان  باشیم  منتهی بدور از حب و بعض های سیاسی و سهم خواهی ان شاالله من حیث المجموع در شرایط فعلی با توجه به وضع موجود باید تصمیم گرفته شود. یقینا لیستی که عزیزان در حرکت مردمی و اجتماعی خود بدست خواهند آورد نسبی است. لذا باید تلاش شود در آینده این نقایض مرتفع گردد.

در انتها از همه دوستان انقلابی میخواهیم در این انتخابات به فرمایش حضرت آقا توجه فرمایند: ««کسانی که زبانی گویا و قلمی توانا و آبرویی پیش مردم دارند که این آبرو جزو ذخایر الهی است و خدای متعال به هرکس داده است باید در راه خدا آن را مصرف بکند و به کار برد مردم را توجیه و تشویق کنند و آدم های خوب را به آنها معرفی نمایند.»»

و یک نکته به دوستان عزیز شهر رشت که در سایر تشکلات اسلامی تلاش می کنند. بنا را بر وحدت بگذارند؛  به جمع قالب و انقلابی بپیوندند و در این فرصت کم به اکثریت اجماع کنند  تا با وحدت خود به وصیت شهید والا مقام حاج محمود قلی پور عمل کرده باشیم«« : حال که تمام استکبار های جهانی از شرق و غرب جنایتکارا دست به دست هم دادند تا ضربه های خود را به بدنه قوی جمهوری اسلامی بزنند لازم است که وحدت کلمه را در تمام سطوح حفظ کنند. و افرادی که باعث بر هم زدن این وحدت در امت حزب الله میشوند از خود طرد نمایند زیرا که اکنون اسلام و انقلاب اسلامی بنا به فرمایش رهبر انقلاب( اشاره به حضرت امام خمینی(ره) نیاز به  وحدت دارد. »»

در پایان از همه عزیزان، احزاب ، گروها وتشکلات اسلامی میخواهم به قسمتی از وصیت نامه شهیدان محمد زاده که فرمودند««عاجزانه تمنا دارم که آلت دست مخالفان ولایت نشوید و دست وحدت به هم دهید که دشمن از وحدت شما وحشت دارد»» توجه و تعقل بفرمایید.

“اجرکم الله عند الله”

مجمع یاران انقلاب اسلامی استان گیلان

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار