کد خبر : 24851
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵

سخنی با مالک اسبق سپیدرود/ چرا به مردم نمی‌گویید با پول‌های دریافتی تیم چه کردید؟!

سخنی با مالک اسبق سپیدرود/ چرا به مردم نمی‌گویید با پول‌های دریافتی تیم چه کردید؟!

شما باشگاه را از آقای پورمحسن به علت این که او پول ندارد و بازیکنان و مربیان هم معترضند ، گرفتید اما پس از این که تیم در اختیار شما قرار گرفت در همان ساختمان باشگاه مستقر شدید.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی گیلانستان، نقی هدایتی در یادداشتی نوشت:

مالک اسبق باشگاه سپیدرود رشت در مصاحبه با فارس گفته است:
“در صورتی که مالک جدید باشگاه به تعهدات مالی خود طبق قرارداد عمل نکند، باشگاه را از ایشان پس می‌گیریم. سپیدرود را به ایشان نفروختیم و بنده به‌عنوان امین هیأت فوتبال گیلان و اداره کل ورزش و جوانان، باشگاه را در برهه‌ای از زمان اداره کردم و سپس باشگاه به‌شرط بدهی سه میلیارد و 300 میلیون تومانی به ایشان واگذار شد”.

در همین رابطه بنده به عنوان عضوی از جامعه ورزش و یک شهروند رشتی چند سوال از آقای مومنی مالک اسبق باشگاه سپیدرود دارم و امیدوارم ایشان برای آگاهی مردم ، به این سوالات پاسخ گویند:
شما باشگاه را از آقای پورمحسن به علت این که او پول ندارد و بازیکنان و مربیان هم معترضند ، گرفتید اما پس از این که تیم در اختیار شما قرار گرفت در همان ساختمان باشگاه مستقر شدید. از قراردادی که او با شهرداری بسته بود به گمانم حدود 900 میلیون تومان بود استفاده کردید. از ارتباطات علی نظرمحمدی استفاده کردید و 600-700 میلیون تومان از هدایتی و خلیل زاده گرفتید و کمک هایی که شورا تصویب کرده بود بهره بردید . پارکینگ های شهرداری که در اختیار پورمحسن بود در اختیار شما قرار گرفت . تبلیغات دور زمین و بلیط فروشی هم که به پورمحسن نمی دادید در اختیار شما بود . حالا هواداران از شما می پرسند شما برای سپیدرود چه کردید؟ آیا یک ریال از جیب تان برای سپیدرود هزینه کرده اید ؟
وقتی که سپیدرود به لیگ برتر صعود کرد آقای دکتر نوبخت 2 میلیارد تومان به سپیدرود کمک کرد و شورای شهر رشت هم یک میلیارد تومان پاداش صعود تصویب کرد. حق مردم است بدانند این دو میلیارد تومان چی شد ؟ چرا برای مردم شفاف سازی نمی کنید که این پول و دیگر درآمدهای تبلیغاتی ، بلیط فروشی ، پولی که از فدراسیون گرفتید را چگونه خرج کردید ؟ مگر سپیدرود تیم مردمی و متعلق به مردم نیست ؟ پس چرا به مردم نمی گویید که این پول ها چه شده است ؟ شفافیت وظیفه شما و حق مردم است پس این حق را از مردم دریغ نکنید.

شما تقریبا یک فصل در لیگ 1 و حتی در لیگ برتر علی رغم صراحت قانون تیمداری کردید در حالی که چنین مجوزی نداشتید . اصرار شما برای تیمداری چه بود ؟ و دقیقا زمانی مایل شدید تیم را واگذار کنید که کفگیرتان به ته دیگ گیر کرده بود من همان زمان می شنیدم که گفته می شد هر کس بیاید 20 یا 30 میلیون تومان به تیم کمک بکند که ما یک بازی را بگذرانیم استقبال می کردید.

در همین زمان آقای بیات آمد و جلسات گذاشتید و مصاحبه کردید و تیم را به ایشان دادید و او یا خودش یا به واسطه دوستانش هزینه هایی کرد و اما کمتر از یک ماه تیم را از ایشان گرفتید و به آقای تن زاده دادید و از همان اول ، مطالبات خودتان را از ایشان گرفتید در رابطه با اقای تن زاده که من تاکنون ایشان را ندیده ام چقدر تمجید کردید؟ الان چه اتفاقی افتاده است؟

آقای تن زاده از زمانی که آمده من می بینم تیم آرامش دارد و هزینه های کرده، آقای علی کریمی را به رشت آورده، خودش می گوید که بیش از 50 درصد مطالبات بازیکنان را داده، حالا چه خبر شده که تن زاده بد شده و باید تیم را پس بدهد؟ چرا بازیکن و مربی باید بیاید بگوید که تن زاده صلاحیت باشگاهداری ندارد و طومار منتشر کند؟ چه کسی این حرف را بین بازیکنان مطرح می کند و خط می دهد ؟ آیا تجربه کودتا علیه پورمحسن این بار قرار است علیه تن زاده اجرا شود.؟

امروز روزی است که هواداران سپیدرود و مسئولان استان نباید اجازه بدهند کودتای دیگری به بهانه های واهی در سپیدرود شکل بگیرد . من نه منافعی در سپیدرود دارم و نه با مالکش رفاقت دارم و نه می شناسم اما این نوع رفتارها با بخش خصوصی که در فوتبال سرمایه گذاری می کند را ظلم می دانم. نباید اجازه داد یک باند با احساسات هواداران بازی کند . ظاهرا مدیریت فوتبال در گیلان با همه جای ایران فرق می کند و فدراسیون هم فرصتی برای نظارت ندارد و هم چنان مدیون یک رای است !. با مدیریت نورانی اقایان داماش نابود شد و ملوان از لیگ برتر سقوط کرد و رهپویان رضوانشهر منحل شد و الان نوبت سپیدرود است که با درایت اقایان دچار حواشی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار