کد خبر : 10598
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۲۷

سرای محلات به سرای شب نشینی سیاسیون و خانه ثابت قدم ها تبدیل شده است/ به افرادی رای ندهیم که برای سگ ویلایشان روزی 150 هزار تومان غذا می خرند!

سرای محلات به سرای شب نشینی سیاسیون و خانه ثابت قدم ها تبدیل شده است/ به افرادی رای ندهیم که برای سگ ویلایشان روزی 150 هزار تومان غذا می خرند!

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: متاسفانه بعضی از اعضای شورا وقتی به شهرداری می روند، ثابت قدم آنها را پشت در اتاقش نگه می دارد و آنان هم آنقدر می نشینند تا اینکه به داخل اتاق راهشان دهد!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، محمود باقری خطیبانی عصر روز شنبه در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه شهر رشت ضمن تبریک فرارسیدن سال نو اظهار کرد: ما در شورای اسلامی شهر رشت به قول هایی که به خانواده ی شهدا و رزمندگان داده بودیم به خوبی عمل نکردیم.

وی با اشاره به عدم ثبات مدیریتی شهردار رشت خاطرنشان کرد: ثابت قدم با تعویض 4 مدیر مالی طی یکسال و نیم در مجموعه شهرداری رشت ضربات سنگینی به شهر زده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از شرکت پلشیر که در شهرداری کار می کند، گفت: این شرکت از اصفهان به رشت آمده و پروژه های میلیاردی می گیرد! مگر ما در استان گیلان افراد توانمند نداریم؟! شهرداری به حدود 30 نفر از اعضای شرکت پلشیر حقوق می دهد که یکی از آنان خواهر خانم ثابت قدم و دیگری هم فردی است که علاقه زیادی به حیوان گربه دارد!

وی افزود: ثابت قدم می گوید من شهردار توسعه و محمود باقری ضد توسعه است. آیا بیان مشکلات مردم و تلاش برای جلوگیری از ضایع شدن حق مردم معنای ضد توسعه دارد؟!

باقری خطیبانی با بیان اینکه حدود 20 روز الی یک ماه دیگر اسناد میلیاردی تخلفات شهردار رشت را افشا می کنم، تصریح کرد: متاسفانه بعضی از اعضای شورا وقتی به شهرداری می روند، ثابت قدم آنها را پشت در اتاقش نگه می دارد و آنان هم آنقدر می نشینند تا اینکه به داخل اتاق راهشان دهد! ثابت قدم بعی از اعضای شورا را آنطوری که دلش می خواست مدیریت کرد.

وی با اشاه به مشکلات سرای محلات شهرداری رشت اظهار داشت: سرای محلات که قرار بود به مجموعه های فرهنگی اجتماعی شهر در راستای خدمات رسانی بیشتر به مردم فعالیت کند، ولی امروز به سرای شب نشینی سیاسیون و خانه ثابت قدم ها تبدیل شده است. سرای محلات، سرای ارتباط گیری برای انتخاب است!

باقری خطیبانی با اشاره به انتخاب پیش رو شورای اسلامی شهر رشت ابراز نمود: نمی گویم در این انتخابات به مخالفین شهردار رای دهید، بنده می گویم به افرادی رای ندهیم که پشت اتاق ثابت قدم معطل می مانند تا بخواهند کاری برای شهر انجام دهند. به افرادی رای ندهیم که ویلا و ماشین های میلیاردی در گرانترین نقطه شهر دارد. به افرادی رای ندهیم که سگی در ویلایش دارد و روزی 150 هزار تومان برایش غذا می خرد! بلکه خوب است دنبال افرادی برویم که پاک دست هستند و منافع مردم را بر منافع شخصی شان ترجیح می دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار