کد خبر : 6466
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

سردار جلایی: جعفرزاده قسمت “لعن” زیارت عاشورا را با دقت بخواند/ شعارمردم: “فتنه گرمنافق، ازمجلس اسلامی، اخراج باید گردد”

سردار جلایی: جعفرزاده قسمت “لعن” زیارت عاشورا را با دقت بخواند/ شعارمردم: “فتنه گرمنافق، ازمجلس اسلامی، اخراج باید گردد”

فرمانده و جانباز دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ببینید قاطبه مومنین چه می گویند و شما از چه دارید دفاع می کنید گفت: آقای جعفرزاده به رأی خود ننازید و بهتر است نگاهی به رأی بنی‌ صدرها بیندازید و ببینید که به چه سرنوشت ‌هایی دچار شده اند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، تجمع مردم با بصیرت و ولایتمدار رشت در محکومیت فتنه‌ گران و سخنان اخیر نماینده رشت در مجلس امشب(سه شنبه) در مسجد سلیمانداراب و در جوار مزار میرزا کوچک خان جنگلی برگزار شد.

سردار بهروز جلایی سخنران اصلی این تجمع بود که با اشاره به سخنان سخیف جعفرزاده خاطرنشان کرد: بنده از آنجایی که بیش از 6 سال توفیق خدمت در بنیاد شهید را داشتم، با افکار این فرد بیگانه نیستم. نوع رفتار ایشان نشان می دهد که منفعت طلب و فایده گرا می باشند.

وی با اشاره به اینکه در نجف اشرف بودم و از آنجا دیدم که ایشان در مجلس صحبت هایی می کنند، گفت: وقتی نماینده رشت شروع به صحبت کرد عده ای از همنوعانش دورش جمع شدند و در واکنش به سخنانش احسنت می گفتند.

مسئول بسیج اساتید گیلان خطاب به نماینده رشت تاکید کرد: آقای جعفرزاده! ما نمی خواهیم شما از کشتی انقلاب پیاده شوید. شما قرار بود از ولایتمداری مردم با بصیرت شهرتان امانتداری کنید، اما این کار را نکردید.

سردار جلایی با بیان اینکه بعضی از اشتباهات، نتیجه ای خیانت آمیز در پی دارد، گفت: شما ادعا می کنید عضو فراکسیون مستقلین ولایی هستید، به ما بگویید نسبت شما با ولایت در چیست؟ آیا فتنه 88 امنیت جامعه را به خطر نیانداخت؟!

این فرمانده و جانباز دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه کسانی که آن حادثه 88 را آفریدند، طرح دشمن را انجام دادند، افزود: جعفرزاده می گوید 8 سال به بهانه فتنه 88 بر کشور تاخته شده است؛ از ایشان می پرسیم شما بر اساس کدام استدلال چنین حرفی را می زنید؟ تعریف شما از فتنه چیست؟

وی با اشاره به لزوم تدبر در معانی زیارت عاشورای امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: آقای نماینده! لطفا قسمت “لعن” زیارت عاشورا را با دقت بخوانید و برای خود معنی و در تفسیرش تامل کنید. آن وقت خواهید دید که شما در کجای ماجرا قرار دارید.

سردار جلایی همچنین ابراز نمود: آیا حفره امنیتی که در فتنه 88 پیش آمد را ندیدید؟ آیا ترور دانشمندان هسته ای ما را ندیده اید؟

مسئول بسیج اساتید گیلان با تاکید بر اینکه چگونه می خواهید ولایی باشید وقتی کفر به طاغوت ندارید، اظهار داشت: آقای جعفرزاده! اگر از کشتی انقلاب پیاده شدید، نباید ناراحت شوید که چرا این جمعیت اینجا جمع شده است و حرفهایی را می زند.

وی با بیان اینکه آقای نماینده ببینید قاطبه مومنین چه می گویند و شما از چه دارید دفاع می کنید گفت: آقای جعفرزاده به رأی خود ننازید و بهتر است نگاهی به رأی بنی‌ صدرها بیندازید و ببینید که به چه سرنوشت ‌هایی دچار شده اند.

سردار جلایی تاکید کرد: آنچه که موجب شده تا برخی از نمایندگان نالایق در بعضی صحنه‌ ها اینگونه حاضر شوند نتیجه عدم اتحاد ما در جبهه نیروهای انقلاب بود که این افراد نماینده شدند.

این فرمانده و جانباز دوران دفاع مقدس با بیان اینکه نفس مسیحایی حضرت آقا و بصیرت و مردم عزیز فتنه 88 را خواباند، گفت: همه می ‌دانند که شما با نامه احمدی ‌نژاد مشغول به تحصیل در مقطع دکترا می باشید.

وی در پایان با بیان اینکه این اجتماع تلنگری برای خودمان است خطاب به نماینده رشت ابراز نمود: بنده برای هدایت شما دعا می کنم.

به گزارش گیلانستان، مردم در این تجمع با سردادن شعارهایی “مرگ بر فتنه گر” و “فتنه گرمنافق، ازمجلس اسلامی، اخراج باید گردد” خواستار برخورد با این نماینده شدند.

لازم به ذکر است مجری این مراسم مهدی جهاندیده از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع بود و در انتهای برنامه حال و هوای مردم با مداحی و ذکر مصیبت توسط کربلایی سجاد قاسمی عاشورایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار