کد خبر : 8160
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۷:۵۰

سردار علیزاده دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان شد + برنامه ها

سردار علیزاده دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان شد + برنامه ها

سردار نظرعلی علیزاده به عنوان دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان انتخاب و منصوب شد.

به گزارش گیلانستان، سردار نظرعلی علیزاده به عنوان دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان انتخاب و منصوب شد.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با حضور یاران انقلاب و معتمدین استان تشکیل شده است.

سردار علیزاده در انتخابات مجلس ۹۴، سخنگوی شوری ائتلاف اصولگرایان گیلان بود که نقش عمده ای را در وحدت و انسجام نیروهای مومن و انقلابی گیلان ایفا کرد.

 علیزاده در این راستا امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: جبهه مردمی مذکور با حضور جمعی از فعالان سیاسی از یاران انقلاب و شورای معتمدین گذشته تشکیل شده است.

وی به حضور قشرهای مختلف دانشجویان، جوانان، بانوان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی گیلان اشاره کرد و افزود: شورای جبهه مردمی مذکور در مرکز استان تشکیل شده است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه کمیته‌های مختلف این جبهه با حضور اقشار مختلف مردم در حال تشکیل است، تصریح کرد: شورای مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها شکل نخستین خود را پیدا کرده و نمایندگان آنها برای حضور در مجمع ملی مشخص شدند و در تاریخ اعلامی در تهران حضور پیدا می‌کنند.

علیزاده، مشارکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری را از پایین به بالا خواند و بیان کرد: تا پایان هفته جاری کارگاه آموزشی برای نمایندگان جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها که باید در مجمع ملی حضور پیدا کنند، در شهر رشت تشکیل می‌شود.

وی، تمام گروه‌ها در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را از متن مردم ذکر کرد و گفت: هر قدر پایین‌تر می‌رویم اقشار مختلف در محله‌ها و شهرها و همچنین در سطح‌های مختلف و نیروهای انقلاب در مجمع‌های نیروهای انقلاب حضور دارند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه فعالیت‌ها به صورت جبهه است، متذکر شد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی متعلق به حزب و گروهی ویژه‌ای نیست بلکه تمام نیروهای انقلاب اسلامی در این جبهه حضور دارند.

علیزاده، از تمام افرادی که تمایل به حضور و فعالیت در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را دارند دعوت کرد و افزود: بستری برای بهره‌برداری تمام نیروهای جبهه انقلاب آماده شده است.

وی با بیان اینکه در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حزب، گروه و جریان ویژه‌ای مطرح نیست، اظهار کرد: تنها جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مطرح است و به نوعی فرا جناحی عمل می‌شود.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان، این جبهه را دور از دسته‌بندی جناحی و سیاسی خواند و یادآور شد: جبهه مذکور در راستای مواضع، چارچوب آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی به‌ویژه ولی فقیه زمان مقام معظم رهبری تشکیل شده است.

علیزاده با اشاره به فعالیت و نقش‌آفرینی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی گیلان در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، بیان کرد: تشکیل جبهه مردمی مذکور تنها به منظور برگزاری انتخابات نیست بلکه اهداف بلندمدتی را دنبال می‌کند و انتخابات یکی از صحنه‌هایی است که در آن نقش‌آفرینی می‌کند.

وی، جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی را برای دفاع از آرمان‌ها، توسعه، ترویج و عمق‌بخشی انقلاب در درون جامعه دانست و متذکر شد: نقش دادن به تمام مردم برای حضور در صحنه به صورت سازمان یافته و منجسم از اهداف جبهه مردمی انقلاب اسلامی است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان، این جبهه را شبکه گسترده اجتماعی مردمی عنوان کرد و گفت: تمام نیروهای انقلاب برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در جبهه مذکور مشارکت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رسولی دوشنبه , 4 بهمن 1395 - 9:50

از آلان شکست خورده هستید
اسم و کلمه سردار و نظامی گری مردم را فراری میدهد
تهران فهمید که در لیست موسسین متخصصین را قرار دهد
در گیلان دوباره ایشان را گذاشتند که هیچ محبوبیتی در مردم گیلان ندارد
و مردم از اسم سردار و بهمان فراری هستند

یاسر دوشنبه , 4 بهمن 1395 - 14:52

آقای رسولی!
معلومه که در بطن جامعه زندگی نمی کنی!
اتفاقا مردم وقتی اسم و کلمه سردار رو میشنون قوت قلب میگیرن و خیالشون راحته که این افراد جاه طلب و منعت گرا نیستند…

ثبت برند سه شنبه , 24 فروردین 1400 - 20:46

عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

رفتن به نوار ابزار