کد خبر : 4251
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1395- 31: 15

سرعت اینترنت در گیلان ۲G است/ واگذاری یک خط تلفن ثابت به ۱۰ نفر

سرعت اینترنت در گیلان ۲G است/ واگذاری یک خط تلفن ثابت به ۱۰ نفر

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بر خلاف نظر وزیر ارتباطات، سرعت اینترنت در گیلان بیشتر ۲G است.

به گزارش درگیلان، جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگویی با انتقاد از اختلال در سرعت اینترنت، اظهار کرد: سرعت اینترنت در گیلان ۲G است نه ۳G.

وی با بیان اینکه وزیر ارتباطات با حضور در گیلان مدعی سرعت ۴G در این استان بوده است، تصریح کرد: هنوز زیرساخت‌های لازم برای استفاده از آخرین سرعت اینترنتی در استان فراهم نشده و آمارهای غلط به مردم ارائه می‌دهند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به سئوالات صریح خود از وزیر ارتباطات در سفر اخیر وی به گیلان اشاره کرد و گفت: وزیر ارتباطات می‌گفت سرعت اینترنت در گیلان فاقد مشکل بوده و پوشش ۱۰۰ درصدی وجود دارد درحالی که اینترنت در این استان بیشتر ۲G است.

وی با بیان اینکه در گیلان ۲۰۶ سایت اینترنتی فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: ۱۱۰ سایت اینترنتی از سرعت اینترنتی ۲G استفاده می‌کنند.

کوچکی‌نژاد به واگذاری یک خط تلفن به چند نفر توسط مخابرات اشاره کرد و افزود: یک خط تلفن را به ۱۰ نفر می‌فروشند و به مردم خیانت می‌کنند.

وی با تصریح بر اینکه ۵ هزار روستا در گیلان از تلفن بی‌سیم استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: این نشانه ضعف مخابرات گیلان است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه واگذاری یک خط تلفن ثابت به ۱۰ نفر در استان مشکلاتی را ایجاد کرده است، یادآور شد: این امر سبب ایجاد اختلال شدید در تلفن‌های ثابت و استفاده از اینترنت شده است.

وی سخنان را از روی مدارک موجود عنوان کرد و متذکر شد: در این زمینه می‌توانم آمار ارائه دهم تا مردم قضاوت کنند کدام آمار درست است، آمار نماینده مجلس یا وزیر ارتباطات./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار