کد خبر : 27226
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397- 12: 13

سرلیست دیروز اصولگرایان، همنشین امروز اصلاح‌طلبان/ طمع ریاست بر شورا و تکرار ماجرای “گندم ری”!

سرلیست دیروز اصولگرایان، همنشین امروز اصلاح‌طلبان/ طمع ریاست بر شورا و تکرار ماجرای “گندم ری”!

این عضو پرحاشیه شورا که نشان داده توانایی چندانی در ریاست یک کمیسیون ندارد، حال طمع ریاست بر کل مجموعه شورای شهر کرده و خود را به هر دری می زند تا به آرزوی دیرینه‌اش برسد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، محمدحسن عاقل منش عضو شورای سوم شهر رشت که سرلیست اصولگرایان در انتخابات شورای پنجم هم بوده، توانست با اخذ آرای قشر مذهبی و انقلابی خود را به عنوان دهمین منتخب با ۱۶۶۷۲ رای وارد پارلمان شهری نماید.

آنچیزی که در این یکسال موجب تعجب و تامل رای دهندگان شده، عملکرد و اقدامات ایشان در شورای شهر و همچنین ریاستش بر کمیسیون فرهنگی بود، به طوریکه به سختی می توان ۴ اقدام مثبت و تاثیرگذار فرهنگی از عاقل منش در شورای شهر دید.

با مراجعه به جوانان فعال مساجد شهر که دغدغه ای جز کار فرهنگی و تربیتی ندارند، می توان به این مهم دست یافت که رضایت چندانی از سرلیست انتخاباتی‌شان در عمل به تعهداتش ندارند و تنها چیزی که از زبانشان جاری می شود این است : “منفعل ترین دوران کمیسیون فرهنگی، در یکسال اخیر بود”.

اختصاص بودجه‌های کلان فرهنگی به موسسات و دلالان اقتصادی در برگزاری برنامه‌های به اصطلاح فرهنگی یکسال اخیر، بر ناراحتی و دلخوری دلسوزان فرهنگی افزوده است.

حال این عضو پرحاشیه شورا که نشان داده توانایی چندانی در ریاست یک کمیسیون ندارد، حال طمع ریاست بر کل مجموعه شورای شهر کرده و خود را به هر دری می زند تا به آرزوی دیرینه‌اش برسد.

aghelmanesh

سرلیست اصولگرایان که می داند مخالفان زیادی در بین اعضای اصولگرای شورا داشته و نمی‌تواند از آرایشان برخوردار شود، برای تحقق هدفش دست به دامان اعضای لیست امید و اصلاح طلبان شورا شده و تمام قد خود را در اختیار احمد رمضانپور نرگسی، فرهام زاهد و اسماعیل حاجی پور قرار داده و با برگزاری جلسات متعدد و مشترکی با آنان تلاش دارد تا با قبول کردن خواسته هایشان (مخصوصا در انتخاب شهردار) خود را کاندیدای ریاست شورا نماید اما غافل از آنکه اصلاح طلبان در صورت کسب قدرت، “گندم ری” را هم به او نخواهند داد!

امید است عضو به اصطلاح اصولگرای شورای شهر کمی به خود آید و پای ارزشهای نظام و انقلاب بماند و از دست دادن با افرادی که روزگاری با تحصن در مجلس ششم قصد ضربه به جایگاه ولایت فقیه و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند خودداری نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار