کد خبر : 26176
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰:۳۲

سرنوشت ورزش گیلان با سیستم مدیریت جدید به ناکجا می‌رود

سرنوشت ورزش گیلان با سیستم مدیریت جدید به ناکجا می‌رود

نماینده مردم رشت و عضو فراکسیون امید مجلس گفت: سرنوشت ورزش گیلان با سیستم مدیریت جدید، نامعلوم است و به ناکجا می‌رود.

به گزارش گیلانستان، محمدصادق حسنی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: حوزه کشاورزی مهم‌ترین موضوع در استان گیلان بوده و نیازمند توجه است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت کشاورزان گیلانی قابل توصیف نیست زیرا شرایطی نابه‌سامان و نامناسب است خاطرنشان کرد: به عنوان یک نماینده مجلس از سخن گفتن در خصوص وضعیت کشاورزان گیلانی احساس شرم می‌کنم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر اینکه کشاورزان گیلانی تنها زنده هستند و با گرفتاری و تنگنا به زندگی خود ادامه می‌دهند تصریح کرد: تلاش‌های گسترده‌ای در کمیسیون کشاورزی مجلس صورت گرفته اما نتیجه مطلوبی برای کشاورزان حاصل نشده است.

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به انتصاب جدید در اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان تصریح کرد: ورزش گیلان در سال‌های اخیر درگیر سیاست و سیاسی‌‌کاری شده است و ورزشکاران گیلانی با عزل مدیرکل این نهاد به سر و سامان گرفتن اوضاع ورزش گیلان امیدوار شده بودند.

وی با بیان اینکه بنده به‌عنوان نماینده مردم رشت در مجلس تلاش گسترده‌ای برای تغییر سیستم مدیریتی ورزش و جوانان گیلان انجام دادم گفت: انتصاب معاون مدیرکل پیشین اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان به عنوان مدیرکل جدید موجب ادامه روند سیستم مدیریتی گذشته در این مجموعه می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جوانان گیلانی فعالیتی سالم‌تر از ورزش را در استان گیلان در دسترس ندارند و تنها چیزی که برای جوانان گیلانی باقی مانده ورزش است گفت: سرنوشت ورزش گیلان با سیستم مدیریت جدید نامعلوم است و به ناکجا می‌رود.

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه استان گیلان‌در حوزه ورزش از ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای برخوردار است و تغییر سیستم مدیریتی این مجموعه از مطالبات ورزشکاران گیلان است خاطرنشان کرد: در خصوص شرایط موجود از نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان کمک و حمایت می‌طلبیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: مردم شهرستان رشت روز گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس با اقتداری برگرفته از نظام مقدس جمهوری اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

جبار کوچکی‌نژاد با بیان اینکه مردم ولایتمدار استان گیلان همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و این امر را در تحولات مختلف اثبات کردند گفت: ایران اسلامی به دلیل داشتن نعمت ولی فقیه هرگز در تنگناها نمانده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری با سخنرانی مقتدرانه‌ای در مرقد مطهر امام خمینی(ره) داشتند بار دیگر قدرت ایران اسلامی را به دنیای استکبار اثبات کردند افزود: امید است با از سر گرفتن فعالیت‌های هسته‌ای چرخ اقتصاد کشور به‌درستی حرکت کند.

کوچکی‌نژاد با تاکید بر اینکه ارتقای عملکرد مدیران شهرستانی از اهداف مجموعه فرمانداری شهرستان رشت است و این مقوله در تمامی حوزه‌های مختلف مشهود است  گفت: عقب‌ماندهی شهرستان رشت در حوزه‌های سرانه فضای ورزشی و برخورداری آب شرب سالم باید با همت ویژه برطرف شود.

وی با اشاره به آغاز فصل تابستان و فرا رسیدن اوقات فراغت دانش آمورزان در شهرستان رشت تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش گیلان با برگزاری جلسات اثرگذار و ساماندهی فضای آموزشی و اوقات فراغت دانش‌آموزان باید توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه در گذشته صنایع نساجی اصلی‌ترین صنعت گیلان بود و امروز این صنعت به زمین خورده و با مشکلات عمده‌دای رو به رو است گفت: ظرفیت اشتغال در شهرستان رشت با فعال شدن صنعت در استان گیلان افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رضا یکشنبه , 20 خرداد 1397 - 16:39

بسیار متشکر از اطلاع رسانی تون
باربیکیو

رفتن به نوار ابزار