کد خبر : 3913
تاریخ انتشار : جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۲۳

سرنوشت یک رأی هم در انتخابات مهم است / در گذشته به اندازه کافی از عدم حمایت از ائتلاف چوب خورده ایم

سرنوشت یک رأی هم در انتخابات مهم است / در گذشته به اندازه کافی از عدم حمایت از ائتلاف چوب خورده ایم

اگر چه شاید اما و اگر داشته باشیم اما عقل حکم می کند که از ائتلاف اصولگرایان حمایت کنیم.

به گزارش درگیلان، علی محمد جلوه با اشاره به اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس، اظهار کرد: مرحله دوم با مرحله اول  انتخابات مجلس شورای اسلامی  خیلی فرقی ندارد.

وی با بیان اینکه مجلس در ساختار نظام جمهوری اسلامی از جایگاه خاصی برخوردار است، گفت: مجلس شباهت به مغز در فیزیک سر دارد و مرکز تصمیم گیری ها است.

این استاد دانشگاه با تاکید براینکه هر یک رای در انتخابات بسیار مهم است، افزود: رییس جمهور باوجود اینکه حکم تنفیذ خود را در دست دارد ولی بدون تصویب مجلس شورای اسلامی نمی تواند بودجه تصویب کرده یا سایر امورات دولت را بدون نظارت و تصویب در خانه ملت انجام دهد.

جلوه با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد قابل توجه ای نماینده انتخاب و وارد خانه ملت خواهند شد، اضافه کرد: رای مردم بسیار تعیین کننده است و مردم مانند مرحله اول پای کار بیایند و حماسه ای دیگری راخلق کنند.

جلوه با بیان این نکته که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید برای دولت جوری ریل گذاری کنند که مشکلات مردم برطرف شود، اظهار کرد: ما از ائتلاف حمایت می کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در گذشته به اندازه کافی از عدم حمایت از ائتلاف چوب خورده ایم، افزود: اگر چه شاید اما و اگر داشته باشیم اما عقل حکم می کند که از ائتلاف اصولگرایان حمایت کنیم./ کاسپین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار