کد خبر : 25205
تاریخ انتشار : شنبه 8 اردیبهشت 1397- 24: 18

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش معرفی شد

با تقدیر از زحمات دکتر سید حسن سید ترابی با اهدای حکم ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسن اخگری به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش معرفی شد.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه ازاداسلامی گیلان ،دکتر ابراهیم چیرانی دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش، با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، با تاکید بر استفاده از ظرفیت های نهفته در واحدهای دانشگاهی،خاطرنشان کرد: « رؤسای واحد های دانشگاهی باید با شناسایی و استفاده از تجربیات مفید افراد در جهت افزایش درآمد های غیرشهریه ای تلاش کنند تا با داشتن برنامه ای مدون جهت توسعه هرچه بیشتر دانشگاه آزاد سلامی کوشا باشند.»
در این مراسم با تقدیر از زحمات دکتر سید حسن سید ترابی با اهدای حکم ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسن اخگری به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش معرفی شد.
در این حکم آمده است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر حسن اخگری
با اهدای سلام و تحیات؛
بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی ، به موجب این حکم به عنوان « سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش» منصوب می شوید.
امید است با رعایت تقوی الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمائید .
دکتر فرهاد رهبر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی
لازم به ذکر است دکتر حسن اخگری دارای مدرک دکتری زراعت از دانشگاه گیلان و عضو هیات علمی تمام وقت گروه آموزشی کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دارای چند کتاب در زمینه کشت برنج می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار