کد خبر : 2745
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

سعودی های بی نهایت وحشی!

سعودی های بی نهایت وحشی!

حاجیان در هنگام انجام حج تمتع حق ندارند یک پشه را بکشند حق ندارند شکار کنند اگر این کار را انجام دهند باید قربانی جهت فدیه به فقرا بدهند ولی سعودی ها نشان دادند که چقدر وحشی هستند.

به گزارش درگیلان، حجت الاسلام و المسلمین سجاد حبیب پور یادداشتی نوشت که متن کامل آن را در زیر می خوانید:

با گذر زمان (هر چند که زمان زیادی از فاجعه ی منا نگذشته است) اما ابعاد گسترده ای از این فاجعه برای محققین و کارشناسان مسایل سیاسی و فرهنگی در حال مشخص شدن است.
از جمله احکام شرعی برای ماه های حرام این است که در آن جنگ و خون ریزی حرمت دارد یکی از دلایل اینکه امام حسین (ع) در مسیر حرکت خود در مکه در حال انجام مناسک حج بودند نیمه کاره آن را را رها کردند و دلیل این کار خود را این گونه بیان کردند که نمی خواهم خونم در کنار خانه ی خدا ریخته شود چون خانه ی خانه حرمت دارد ، یک امام از جان خود و دوستان و برادران و اقوام و زن و بچه ی خود گذشته بخاطر احترام گذاشتن به حرم امن الهی .
حاجیان در هنگام انجام حج تمتع حق ندارند یک پشه را بکشند حق ندارند شکار کنند اگر این کار را انجام دهند باید قربانی جهت فدیه به فقرا بدهند .
توجه کنید آنقدر این ماه و این سرزمین احترام دارد که کشتار در حد یک مگس هم در آن تحمل نمی شود حال شما نگاه کنید به این چند هزار نفری که در منا کشته شدند از جمله زن و بچه و پیرمرد و … بنا بر شواهد موجود فاجعه منا عمدی بوده یعنی سعودی بخاطر منافع بی شمار سلطنتی خود باعث این فاجعه شده از اینجا است که ما پی به وحشی گری بسیار وحشتناک سعودی ها می بریم این در حالی است که بعضی از مسئولین رد بالا ی ما با خوش خیالی تمام دم از بر طرف شدن سوئ تفاهمات بین ما و آنها ، آنهم فقط با زبان دیپلماسی می زنند اشخاصی که بصیر باشند گزینه ی خشونت در برابر متجاوز را انتخاب می کنند مانند مقام معظم رهبری که حرف از برخورد سخت و خشن در صورت تحویل ندادن جنازه های شهیدان مناسک حج می زند واقعا که بعضی از مسئولین لایق مسئولیتی که به آنها واگذار شده نیستند جواب امت حزب الله به سعودی های بی نهایت وحشی فقط کوبنده و تهدید گر کسی غیر این بگوید در حزب اللهی و مومن بودن او باید شک کرد چون آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است .
بی نهایت وحشی بودن سعودی ها با این فاجعه برای اطفال در خانه ها و کوچه ها هم اثبات شده است چرا بعضی از اشخاص نمی خواهند این را قبول کنند این جای سئوال دارد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار