کد خبر : 57031
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مهر 1399- 44: 10

سلمانی‌ها پای‌کار مردم/جهاد شبانه‌روزی سنگری‌ها برای کاهش آسیب‌های اقتصادی

سلمانی‌ها پای‌کار مردم/جهاد شبانه‌روزی سنگری‌ها برای کاهش آسیب‌های اقتصادی

این روزها سیه‌جامگان عزای سیدالشهدا (ع) دست روی دست نگذاشته و بااراده‌ای پولادین، پای در میدانی گذارده تا با یک لبیک یا حسین (ع) دل‌های زیادی شاد و سفره‌های زیادی پهن نگاه داشته شود.

به گزارش گیلانستان، روزهای کرونایی و مشکلات آن این روزها تبدیل به عادتی شده که روزگار را با فراز و نشیب این بیماری می‌گذرانیم و انگار از شنیدن تعداد بالای مرگ‌ومیر روزانه آن دیگر رعب و وحشتی احساس نمی‌کنیم.

از طرفی فراموش می‌کنیم که با توجه به این عادی‌سازی‌های کاذبی که باوجوداین همه تأکید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به وجود آمده، هستند کسانی که تعطیلات کرونایی و تلفیق آن با گرانی‌های افسارگسیخته این روزها، بسیاری از خانواده‌ها را دچار مضیقه کرده است، خانواده‌هایی که باوجود آغاز سال تحصیلی با مشکلات بیشتری دست‌وپنجه نرم کرده و مجبورند فرزندانشان را بدون لوازم‌التحریر روانه مدارس کنند.

چقدر دردناک است حال مادر یا پدری که شاهد حسرت چشمان نگران و مظلوم فرزند هستند و دیگر زورشان بیش از این به روزگار نمی‌رسد، چقدر سخت است از صبح برای کار روزمزد و برای بیرون آوردن روزی حلال در هیاهوی شهر قدم بزنی و محدودیت‌های جمعی مانع کسب درآمد روزانه‌ات شود و شب خجل و شرمسار به خانه برگردی و جوابی برای چشمان منتظر خانواده‌ات نداشته باشی.

عاشوراییان پای‌کار آمدند

اما این روزها سیه‌جامگان عزای سیدالشهدا (ع)  دست روی دست نگذاشته و بااراده‌ای پولادین، پای در میدانی گذارده تا با یک لبیک یا حسین (ع)  دل‌های زیادی شاد شود و سفره‌های زیادی پهن نگاه داشته شود، آری! از ایثار خیرین و بسیجیان ناحیه سلمان سخن میگویم، آنانی که شبانه‌روز دویدند و کوشیدند تا شاید لبخند را بر لبان کودکی چشم‌انتظار بنشانند.

عزم راسخ سپاه سلمان در کمک مؤمنانه

فرمانده سپاه ناحیه سلمان دراین‌باره در سنگر از تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه در راستای کمک به افراد کم برخوردار سخن می‌گوید و معتقد است، خیرین و بسیجیان خواهر و برادر سپاه ناحیه سلمان با عزمی راسخ برای برطرف کردن مشکلات افراد کم برخوردار طرح‌های مختلفی ازجمله محرم، سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را در دستور کار خود قرار داده تا با مدد الهی و تأسی از سید و سالار شهیدان دل‌های زیادی را شاد کنند.

مرتضی نورسته از کمک خیرین نیک‌اندیش و تلاش بسیجیان و کادر سپاه سلمان با بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی در دهه محرم خبر می‌دهد و می‌گوید، بیش از ۱۰۰ بسته  معیشتی با همکاری خیرین، بسیجیان کادر سپاه سلمان به خانواده‌های شناسایی‌شده تقدیم شد.

وی تأمین لوازم تحصیل دانش آموزان خانواده‌های کم برخوردار را یکی دیگر از دغدغه‌های سپاه ناحیه سلمان می‌داند و می‌گوید: بیش از ۲۰۰ بسته لوازم‌تحریر ازجمله کیف، کفش، وسایل نوشت‌افزار توسط خیرین، مردم و بسیجیان سپاه ناحیه سلمان آماده کرده و به خانواده‌های شناسایی‌شده تقدیم شد.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان با بیان اینکه مرحله دوم کمک مؤمنانه هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس در سنگر کلید خورده است، گفت: هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس در راستای مرحله دوم کمک مؤمنانه توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا توسط سپاه ناحیه سلمان با محوریت قرارگاه‌های محله صورت گرفت.

نورسته  از نقش بی‌نظیر و خالصانه بسیجیان این ناحیه اعم از خواهر و برادر درراه خدمت به مردم  خبر می‌دهد و معتقد است، سپاه ناحیه سلمان، دوشادوش سایر نهادها و گروه‌های جهادی به مدد الهی و پشتوانه نیروهای مخلص بسیجی در میدان حاضر بوده و تا پای جان برای آرامش خاطر هم‌وطنان عزیزمان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار