کد خبر : 72377
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400- 39: 12

سند نظام مسائل آموزش و پرورش در استان گیلان رونمایی شد

سند نظام مسائل آموزش و پرورش در استان گیلان رونمایی شد

سند نظام مسائل آموزش و پرورش با هدف رفع چالش‌های آموزش و پرورش در استان گیلان رونمایی شد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی صبح امروز در نشست بررسی و رونمایی از سند نظام مسائل آموزش و پرورش اظهار داشت: به همت مرکز مطالعاتی جمعیت فرهنگیان جوان که ذیل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان در حال فعالیت است این سند تدوین شد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه هدف این سند شناسایی و ارائه راهکار برای رفع چالش‌های حوزه آموزش و پرورش است افزود: در راستای نگارش سند نظام مسائل آموزش و پرورش از کارشناسان حوزه آموزش و پرورش نظرخواهی شده و این سند در دو سرفصل ملی و استانی تدوین شده است.

وی با بیان اینکه رفع چالش‌های موجود در این مسیر لازمه توسعه کشور و رشد همه جانبه آینده است گفت: از بخش‌های بررسی شده در این سند می‌توان به چالش‌های موجود در نظام یاددهی و یادگیری، مسائل بنیادی و محتوایی، مسائل اجرایی و مشکلات برون سازمانی و درون سازمان وزارت آموزش و پرورش است.

پوریوسفی آموزش و پرورش را نقطه‌ای حیاتی در تحقق پیشرفت کشور دانست خواند و بیان کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری، انسان‌سازی منطق ایجاد آموزش و پرورش است و مسئولان باید به این حوزه توجه داشته باشند زیرا تربیت نسلی توانمند، عالم و جهادی راه ترسیم آینده درخشان برای توسعه‌ کشور است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه شناخت مسائل و چالش‌های موجود در مسیر فعالیت آموزش و پرورش گامی مهم در مسیر تحقق تحول بنیادین این دستگاه است خاطرنشان کرد: قطعاً تحول نظام تعلیم و تربیت، می‌تواند گامی مهم در مسیر به کمال رسیدن انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار