کد خبر : 12819
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

سند ۲۰۳۰ یونسکو ‌فتنه‌ای از جانب دشمنان بود/با هوشیاری ‌رهبری این توطئه خنثی شد

سند ۲۰۳۰ یونسکو ‌فتنه‌ای از جانب دشمنان بود/با هوشیاری ‌رهبری این توطئه خنثی شد

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت سند ۲۰۳۰ یونسکو را فتنه‌ای از جانب دشمنان نظام بیان کرد و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه در بخش فرهنگی قصد آسیب زدن به نظام را داشته‌اند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ پاسدار مجید دوهندو در گفت‌وگویی با بیان اینکه جشن باشکوهی ‌به‌مناسب نیمه شعبان در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود اظهار داشت: هیئت رزمندگان، سپاه ناحیه مرکزی و شهرداری رشت از برگزارکنندگان این جشن هستند و انتظار می‌رود بیش از 4 هزار نفر در این جشن شرکت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه بزرگترین وظیفه دولت محرومیت‌زدایی است و دولت باید با تمام امکانات خود جهت ریشه‌کن کردن فقر تلاش کند گفت: به فرمایش امام (ره) انقلاب ایران انقلاب مستضعفان است و سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز از تمام ظرفیت‌هایش برای محرومیت‌زدایی استفاده می‌کند.

دوهندو از واگذاری 49 واحد مسکونی به فقرا در جهت محرومیت‌زدایی خبر داد و افزود: تا 20 اردیبهشت امسال 30 واحد مسکونی به مددجویان به صاحبانش تحویل داده شده است و در مجموع 49 واحد مسکونی با زیربنای 50 مترمربع در راستای محرومیت‌زدایی به فقرا اهدا می‌شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره ورود تمامی ارگان‌ها و نهادها برای مبارزه با فقر بیان داشت: ملت ایران همواره در تمامی مشکلات به‌ویژه در جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس، پشتیبان نظام و اسلام بودند و اکنون چنین وضعیت اقتصادی شایسته زندگی آن‌ها نیست.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه تنها روحیه انقلابی است که می‌تواند تفکر انقلاب را به جهان صادر کند خاطرنشان کرد: این روحیه انقلابی مردم و جوانان بوده که انقلاب اسلامی را با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات زنده نگه داشته است.

دوهندو با اشاره به سخن امام خمینی (ره) “خرمشهر را خدا آزاد کرد” اذعان داشت: تمام اندیشمندان سیاسی و نظامی بر این باور بودند که آزاد سازی خرمشهر غیرممکن است و این آزادی، تمام معادلات منطقه و جهان را از نظر سیاسی، نظامی و اجتماعی تغییر داد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه سوم خرداد نمادی از آزادی و مقاومت است و تحقیق درباره آن در تمامی مراکز آموزشی لازم است افزود: حزب الله و تمام نیروهایی که در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند بخشی از مقاومت اسلامی هستند.

وی درباره فعالیت‌های سپاه ناحیه مرکزی رشت در جهت تقویت روحیه انقلابی در جوانان گفت: سپاه ناحیه مرکزی رشت برنامه‌های زیادی از جمله فضاسازی در سطح شهری، محلات و پایگاه‌های مقاومت در راستای بیان فداکاری‌ها، رشادت‌ها و اندیشه‌های دوران دفاع مقدس دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه گرامیداشت سوم خرداد سال 61 نباید تنها به یک روز ختم شود ابراز داشت: شاعران، نویسندگان و کلیه هنرمندانی که می‌توانند با هنر خود فرهنگ انقلاب اسلامی را گسترش دهند می‌بایست در تمامی روزهای سال در این زمینه فعالیت کنند.

وی سند 2030 یونسکو را فتنه‌ای از جانب دشمنان نظام بیان کرد و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه در بخش فرهنگی قصد آسیب زدن به نظام را داشته‌اند که هوشیاری مقام معظم رهبری در جلوگیری از اجرای این سند، نقشه آنان را در جهت منع رشد انقلابی فرزندان ملت خنثی کرد./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار