کد خبر : 12708
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396- 43: 13

سند ۲۰۳۰ مصداق بارز جنگ نرم با حمایت برخی از مسئولان است/ می‌خواهند آموزش های جنسی را در مدارس آزاد و مفاهیم قرآنی را حذف کنند!

سند ۲۰۳۰ مصداق بارز جنگ نرم با حمایت برخی از مسئولان است/ می‌خواهند آموزش های جنسی را در مدارس آزاد و مفاهیم قرآنی را حذف کنند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: طبق سند ۲۰۳۰ تمام اطلاعات آموزشی کشور اعم از مشخصات معلمان و دانش آموزان باید در اختیار یونسکو قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری در جمع فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه مقداد شهرستان رشت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در گذشته و قبل از انقلاب وابستگی تمام به غرب و به نوعی اسلام آمریکایی داشتیم و امنیت استکبار را در خاورمیانه تامین می کردیم؛ مسلمان بودیم و همه شاخصه های اسلام و نماد اسلام را داشتیم اما به جای عزت ، ذلت داشتیم. در این بین امام خمینی(ره) فریادش بلند شد که اسلام در خطر است و حکومت در دست عده ای قرار گرفت که فقط منافع شخصی خودشان را می بینند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امام انقلاب کرد و آن را انقلاب اسلامی نام نهاد، خاطرنشان کرد: امام فرمود نظر من جمهوری اسلامی است، نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.
حجت الاسلام تسخیری تصریح کرد: یک تفکر و جریانی که آن زمان در بدنه نظام و حکومت بودند و امروز هم مسئولیت هایی در کشور دارند، رسما اعلام می کنند که اگر حکم اسلام با حکم سازمان ملل در تضاد باشد، باید حکم سازمان ملل را ترجیح دهیم. این یعنی بازگشت و طاغوتی شدن و به معنای خرد شدن دوباره زیر چکمه های استکبار است.
وی با بیان اینکه امام تاکید داشت انقلاب اسلامی باید به جهان صادر شود، گفت: این تفکر امام، غرب را شدیدا به وحشت انداخته است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان یکی از شروط عزت یافتن مومن را داشتن اقتصادی قوی دانست و با شاره به برخی تحرکات مسئولین، ابراز نمود: بعضی از مسئولین تفاهم نامه هایی را امضا می کنند که منجر به داغ شدن بازار کار خارجی ها در کشور شده و از طرف دیگر باعث تعطیل شدن کارخانه ها و بیکاری کارگران می شوند.
حجت الاسلام تسخیری با اشاره به امضای دولت زیر سند ۲۰۳۰ یونسکو اطهار داشت: کار به جایی رسید که حضرت آقا رسما فرمودند از شورای عالی انقلاب فرهنگی گلایه مندم و باید جلوی این کار را می گرفت.
وی در باره محتوا و بندهای سند ۲۰۳۰ تصریح کرد: طبق این سند در مدارس ما همجنس بازان می توانند کلاس آموزشی داشته باشند ولی کسی نباید از دین برای دانش آموزان صحبت کند. آموزش های جنسی در مدارس آزاد و مفاهیم قرآن به بهانه حذف خشونت از کتابهای درسی باید حذف شود. ۲۰۳۰ ایران را موظف می کند آموزشهای جنسی باید عملی باشد نه کلیشه ای؛ یعنی حیا و عفت دختران ایرانی را با دست خودمان از بین ببریم و دیگر واژه پاکدامنی و مادر پاک در کشور نداشته باشیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ادامه داد: بر اساس سند ۲۰۳۰ ایران موظف است به کودکان از کلاس دوم دبستان تا قبل از سن بلوغ آرام آرام روش سکس را کاملا آموزش دهد و فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد باید تا سال ۲۰۳۰ کاملا از کتابهای درسی حذف شود. در این سند عزاداری بر امام حسین(ع) را خشونت دانستند.
وی با تاکید بر اینکه غرب می خواهد تربیت کودک بر منطق سکولاریسم صورت بگیرد، بیان نمود: طبق سند ۲۰۳۰ تمام اطلاعات آموزشی کشور اعم از مشخصات معلمان و دانش آموزان باید در اختیار یونسکو قرار گیرد و مستشاران خارجی می بایست به آموزش و پرورش ما نظارت کنند و دستور بدهند.
حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه این موضوع مصداق بارز اقدام عملی جنگ نرم با نفود و حمایت کسانی است که قدرت را در دست گرفته اند، افزود: مردم باید بدانند که پشت کدام افراد جناح های غرب گرا قرار گرفته اند و پشت کدام افراد، انقلابیون و حزب اللهی ها هستند. مردم می بایست با بصیرت لازم، جریانی که از غرب مورد حمایت قرار می گیرند و این سند ذلت بار را امضا می کنند را بشناسند.
وی با تاکید بر اینکه جریان فتنه ۸۸ در صدد از بین بردن انقلاب و فروپاشی نظام بود، خاطرنشان کرد: هیلاری کلینتون رسما اعلام می کند که ما سال ۸۸ کاملا در صحنه بودیم اما به ما از داخل ایران می گفتند شما مستقیما ظاهر نشوید بهتر است ولی از پشت ما را حمایت کنید.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ابراز نمود: قرآن می گوید عزت از آن خداست، پس آنهایی که امروز دم از کدخدا می زنند عزتشان را از چه کسی می خواهند.
حجت الاسلام تسخیری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند یک رئیس جمهور باید فردی انقلابی و پر تحرک باشد، به فکر محرومین بوده و اشرافی زندگی نکند و اینطور نباشد که عده ای خاص را مورد توجه خودش قرار دهد. انتخاب درست برایمان عزت می آورد و کمک کار نظام می شود و سرعت روند انقلاب را بیشتر می کند.
وی با اشاره به سخنان اخیر یکی از سیاستمداران کشور در گیلان اظهار کرد: متاسفانه شخصی در همین استان به راحتی می آید رزمندگان سوریه را زیر سوال می برد و همان حرف را دوباره تکرار می کند که برجام سایه جنگ را از سر ملت برداشت در حالی که اخیرا مقام معظم رهبری نیز فرمودند این مردم هستند که سایه جنگ را دور می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان برخی در سخنرانی هایشان کشور را دو قطبی جنگ و صلح کردند، گفت: این افراد می گویند اگر می خواهید در کشور جنگ نداشته باشیم به این طیف رای دهید و اگر می خواهید جنگ شود به آن طیف رای دهید.
حجت الاسلام تسخیری اذعان داشت: امیدواریم مردم مثل همیشه با حضوری گسترده در پای صندوق های رای حاظر شوند و انتخابی اصلح داشته باشند.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار