کد خبر : 15029
تاریخ انتشار : جمعه ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹

سند 2030 کاپیتولاسیون فرهنگی است/ فرمایشات مقام معظم رهبری در هر دولتی نقشه راه است

سند 2030 کاپیتولاسیون فرهنگی است/ فرمایشات مقام معظم رهبری در هر دولتی نقشه راه است

امام جمعه موقت رشت بابیان اینکه اجرای بیش از 160 بند 2030 به معنای نقض اسلام است گفت: سند 2030 کاپیتولاسیون فرهنگی است

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا شفیعی زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) بابیان اینکه  از زمانی که حکومت اسلامی تأسیس شد مشروعیت حکومت بر اساس قوانین اسلامی است اظهار کرد: مردم نقش کلیدی در مردم‌سالاری دینی و در عینیت بخشیدن حکومت اسلامی دارند و نقش آنان کمتر از نقش مشروعت الهی نیست.

امام‌جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه  فرمایشات مقام معظم رهبری در هر دولتی نقشه راه است افزود: شعار نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری لحظه‌ای نیست و با بررسی دقیق و جامع انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه سند 2030 کاپیتولاسیون فرهنگی است افزود: شورای انقلاب فرهنگی این سند را تعلیق کرده و  این سند با بی‌حیایی به ما تحمیل‌شده است به‌گونه‌ای که خروجی این سند بی‌عفتی و بی‌حیایی در جامعه اسلامی بوده درحالی‌که ما این‌همه شهید تقدیم کردیم تا اسلام را زنده نگه‌داریم.

امام‌جمعه موقت رشت بابیان اینکه اجرای بیش از 160 بند سند 2030 به معنای نقض اسلام است اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، علما و مراجع نیز با سند 2030 مخالفت کرده و آن را خیانت به اسلام تلقی کردند و این سند درصدد تغییر سبک زندگی مردم است.

وی  با گرامیداشت هفته قوه قضائیه بیان کرد: ما باید به سمت سالم‌سازی همه دستگاه‌های اجرایی برویم و انتظار از قوه قضائیه این است با توجه به تشکیل پرونده‌های بسیار،  دستگاه قضا دارای سرعت بیشتری باشد.

شفیعی زاده با اشاره به فرمان آتش به اختیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: برخی از این مطلب سوءاستفاده و آن را به معنای هرج‌ومرج تلقی کردند و این در حالی‌ است که رهبر انقلاب در طول تاریخ انقلاب قانون‌مندترین مسئول نظام بوده و همه حوادث تاریخ انقلاب مانند 15 خرداد و حادثه مجلس را محکوم کرده‌اند.

ِامام‌جمعه موقت با تأکید بر اینکه آتش به اختیار بودن معنا و مفهوم قرآنی دارد گفت: آتش به اختیار ضوابط و چارچوبی دارد و اگر بخواهیم نقشه راه مقام معظم رهبری به سرمنزل مقصد برسد باید الزامات و چارچوب آن رعایت شود.

وی رعایت انصاف را از الزامات آتش به اختیار دانست و گفت: از توهین، هتاکی و بی‌احترامی باید پرهیز شود و کسانی که آتش به اختیار هستند اجازه مقابله با جریان‌های داخلی را به دلیل جلوگیری از سوءاستفاده دشمن ندارند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار