کد خبر : 73733
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

سهم‌خواهی انتخاباتی نمایندگان، دلیل اصلی ماندگاری مدیران بنفش!

سهم‌خواهی انتخاباتی نمایندگان، دلیل اصلی ماندگاری مدیران بنفش!

مردم حوزه‌های انتخابیه باید بدانند که برخی از منتخبان آنان به دنبال مهره چینی انتخاباتی هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، در حالیکه این روزها مردمی که دل در گروی موفقیت و تحول دولت انقلابی و جهادی سیزدهم بسته‌اند تا با تغییرات مدیریتی گامی مؤثر در برآورده کردن انتظارات آنان بردارد اما فشارهای برخی جریانات سیاسی از جمله نمایندگان موتور محرکه تغییر به نفع مردم را کند و کندتر می‌کند.

علیرغم اینکه شنیده‌ها از آغاز انتصاب فرمانداران در شهرستان‌های گیلان با بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای انقلابی و کارآمد خبر داده بود اما بار دیگر سهم‌خواهی های نمایندگان، مسیر تحول را متوقف کرد.

ردپای این دخالت‌ها که مخالفت صریح با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس مبنی بر عدم مداخله در انتصابات دارد؛ در انتصاب پرحاشیه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان که بدون هماهنگی با نماینده عالی دولت در استان صورت گرفت و انتقادات بسیاری از جریانات انقلابی و مردمی را به دنبال داشته نیز نمایان و قابل مشاهده است.

مردم حوزه‌های انتخابیه باید بدانند که برخی از منتخبان آنان به جای رسیدگی به حوزه‌های نظارتی و مشورت دادن به دولت، خود ردای مدیران ارشد دولت و دستگاه‌های اجرایی را پوشیده‌اند و برای تحقق اهدافشان با تنظیم لیست‌های متفاوت به دنبال مهره چینی انتخاباتی هستند و نسبت به انتصاب فرمانداران و مدیران غیرهمسو با خود، مقاومت می‌کنند.

انتظار می‌رود جریان انقلابی گیلان که همواره‌ با وحدت در طول سال‌های قبل و پس از پیروزی انقلاب حماسه‌های مختلفی از جمله هشتم و نهم دی را خلق کرده‌اند، این‌بار نیز با حمایت از دولت مردمی آیت‌الله دکتر رئیسی، سهم‌خواهان و مداخله جویان را توصیه به بردباری و صبوری کنند تا موتور محرکه تغییر به نفع مردم با قوت رو به جلو حرکت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار