کد خبر : 25845
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397- 02: 13

سهم تكان دهنده موتورسیكلت در تصادفات استان گیلان

سهم تكان دهنده موتورسیكلت در تصادفات استان گیلان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از سهم قابل توجه موتورسیكلت سواران از درصد كل جانباختگان حوادث رانندگی در گیلان خبر داد.

به گزارش گیلانستان،سرهنگ محمد رضا محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به سهم موتورسیكلت سواران از كل جانباختگان در دو ماه اول سالجاری، اظهار کرد:برابر آمارهای موجود ۵۳.۵ درصد از متوفیان تصادفات موتورسیكلت سواران بودند.

وی مهمترین علت مرگ موتورسیكلت سواران را ضربه به سر به دلیل نداشتن كلاه ایمنی عنوان كرد،كه در همین راستا ماموران راهنمایی و رانندگی نسبت به برخورد با موتورسیكلت سواران متخلف با اعمال قانون و اجرای طرح‌ها اقدام می‌كنند.

این مقام انتظامی عمده ترین علت تصادفات موتورسیكلت را عبور از محل ممنوع،حركات نمایشی و حمل و نقل بیش از حد بار و مسافر و عدم رعایت قوانین و مقررات اعلام كرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بیان کرد:تمامی موتورسیكلت سواران باید توجه داشته باشند كه استفاده از كلاه ایمنی برای راكب و سرنشین الزامی است و همچنین سوار كردن بیش از یک نفر سرنشین روی موتور تخلف می‌باشد.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینكه نداشتن گواهینامه جرم بوده و مجرم می‌بایست به دادگاه معرفی شود، خاطرنشان كرد: نحوه رانندگی ما نشانه شخصیت ماست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار