کد خبر : 54695
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

سه گام چوکا برای صعود به آزادگان و تحقق آرزوی ۲۰ ساله تالشی ها

سه گام چوکا برای صعود به آزادگان و تحقق آرزوی ۲۰ ساله تالشی ها

چوکای تالش، تیم پر آوازه دهه ۷۰ فوتبال استان گیلان و کشور پس از فراز و نشیب های فراوان و دو دهه دوری از سطح اول فوتبال کشور، با درخشش در رقابت های فصل جاری لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، در آستانه صعود به لیگ دسته اول “جام آزادگان” قرار گرفته است.

به گزارش گیلانستان، نماینده شهرستان تالش در هفته بیست و سوم رقابت ها موفق شد با برتری دو بر صفر مقابل تیم نفت امیدیه، همچنان صدرنشینی خود را سه هفته مانده به پایان رقابت ها تثبیت کند و با خیالی آسوده چشم خود را به نتایج مسابقات آینده بدوزد.

فرشاد پیوس، که هدایت تیم فوتبال چوکای تالش را در این فصل از رقابت ها بر عهده دارد، اظهار کرد: بدون توجه به جدول به تلاشمان تا بازی آخر ادامه خواهیم داد.

وی در خصوص دیدار اخیر تیم فوتبال چوکای تالش، خاطرنشان کرد: بازی سختی داشتیم به این جهت که تیم حریف با توجه به فشردگی جدول هم چشمی به رسیدن مرحله پلی اف داشت و هم نگران جدول بود که در معرض سقوط قرار نگیرد و در کنار آن به عنوان میزبان بازی به دلیل ضعف زیرساخت ها در ورزشگاه پوریای ولی تالش مجبور به برگزاری بازی در زیر نور ورزشگاه سردار جنگل رشت شدیم.

وی با اشاره به اینکه توانستیم با تلاش بازیکنان به نتیجه مطلوب برسیم و با پیروزی این بازی سخت را پشت سر بگذاریم، تصریح کرد: با اینکه با چهار امتیاز اختلاف نسبت به تیم پاس همدان در صدر جدول قرار داریم، تأکید می کنم که هنوز کاری انجام نداده ایم و بدون توجه به جایگاه تیم در جدول به تلاش در دیدارهای آتی مجدانه ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش به تشریح شرایط جدول مسابقات گروه ب لیگ دسته دوم فوتیال کشور پرداخت و گفت: می دانیم که سه بازی سخت با سه تیم خوب داریم و خیلی باید تلاش کنیم که در هر بازی بهترین کیفیت را ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه پلی اف ما قطعی شده اما تا قهرمانی سه بازی در پیش داریم، تأکید کرد: امیدواریم با تلاش و همت و دعای هواداران بتوانیم به هدف اصلی برسیم.

پیوس نسبت به عدم حضور دو تیم ایران جوان بوشهر و ملی حفاری اهواز در مقابل پاس همدان تیم رقیب چوکای تالش در جدول واکنش نشان داد و گفت: فدراسیون فوتبال به مسائل و اتفاقات لیگ دو ورود کند تا شبهه ای برای کسی ایجاد نشود.

وی اضافه کرد: تیم پاس همدان ۹ امتیاز کسب کرده که ۶ امتیاز مربوط به عدم حضور رقبا در مقابل این تیم بوده و سه امتیاز هم مربوط به نیم فصل اول می شود که تیم ملی حفاری تا چهار ساعت قبل از مسابقه خودش را به همدان نرسانده بود و متأستفانه با غفلت ناظرین فدراسیون فوتبال شاهد روی زشت فوتبال در لیگ دو هستیم و این در حالیست که هر دو تیم، ملی حفاری و ایران جوان پس از عدم قرار گیری در مقابل تیم پاس به تمرینات خودشان ادامه دادند.

پیوس به خلا حضور هواداران در ورزشگاه ها به خصوص ورزشگاه پوریای ولی اشاره و خاطرنشان کرد: هواداران چوکای تالش در سرتاسر کشور شهره عام هستند و عنصر جدایی ناپذیر تیم محسوب می شوند، حضورشان همیشه باعث انگیزه بوده که از تک تک هواداران تشکر می کنیم و تمام تلاش ما این است تا بتوانیم دلشان را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش ضمن تشکر از اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل سابق باشگاه فرهنگی ورزشی چوکا به انتقال مدیریتی در باشگاه چوکا اشاره کرد و گفت: “ریاضی مند” مالک جدید تیم چوکا جوان جویای نامی هستند که در یک ماه اخیر همواره در کنار ما بوده اند و امکانات خوبی را در اختیار گذاشتند که امیدوارم مسئولین با کمک به بخش خصوصی انگیزه لازم برای چنین افرادی را ایجاد کنند تا برای ورزش کشور سرمایه گذاری کنند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار