کد خبر : 22010
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396- 34: 13

سوءاستفاده سیلی خوردگان انقلاب از اعتراضات به‌حق اقتصادی مردم/ ضربه تجمع‌کنندگان به اموال عمومی برابر با فتنه‌انگیزی است

سوءاستفاده سیلی خوردگان انقلاب از اعتراضات به‌حق اقتصادی مردم/ ضربه تجمع‌کنندگان به اموال عمومی برابر با فتنه‌انگیزی است

عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بر حق شمردن اعتراضات اقتصادی مردم و با هشدار به سوءاستفاده سیلی خوردگان انقلاب از فضای به وجود آمده گفت: دولت باید مدیران بی‌لیاقت را کنار بگذارد.

به گرازش گیلانستان،ناصر عاشوری قلعه رودخانی در گفت‌وگویی با اشاره به تجمعات اخیر عده‌ای از مردم در پی وضعیت بد اقتصاد حاکم در کشور اظهار کرد: مطالبات مردم در بحث گرانی و بیکاری مطالبات به حقی است و متأسفانه دولت و مجلس آن طوری که باید نتوانسته پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

وی بابیان اینکه همه در ایجاد بیکاری و گرانی در کشور مقصرند و مسبب این وضعیت چپ و راست و یا این دولت و دولت قبل نیست، افزود: حاکمیت در ایران یک حاکمیت مردمی است و باید اعتراضات مردم در چارچوب قانون باشد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دولت فعلی بر خواسته از آرای ملت است و مردم حق‌دارند مطالبات خود را به سمع و نظر دولتمردان برسانند، گفت: برخی‌ها از افراد مسئله‌دار در اعتراضات مردمی که با جمهوری اسلامی عناد دارند و جز کتک‌خوردگان این نظام هستند فرصت را غنیمت شمرده و از فضای موجود ممکن است سوءاستفاده کنند.

عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عناد دشمنان از جمهوری اسلامی ایران همچون منافقین خاطرنشان کرد: در تجمعات مردمی اخیر یقیناً کسانی هستند که وابستگانشان خارج نشین هستند و اعتراضات اجتماعی مردمی را با اغتشاش همراه می‌کنند.

نماینده ادوار مردم فومن و شفت در خانه ملت بابیان اینکه برخی از اغتشاش‌گران وابسته به غرب با اقدامات غیرمنطقی از اعتراضات مردمی سوءاستفاده می‌کنند، گفت: چهل سال هست که استکبار جهانی برای خدشه‌دار کردن عزت جمهوری اسلامی برنامه دارد و یقیناً سایت‌های غربی، کانال‌های استکباری و شبکه‌های موبایلی صهیونیستی از فضای به وجود آمده سوءاستفاده خواهند کرد.

عاشوری با اشاره به اعلام حمایت سه‌باره رئیس‌جمهوری آمریکا از اغتشاش‌گران و تجمع‌کنندگان در ایران خاطرنشان کرد: مردمی که مایل‌اند حق خود را در زمینه‌های بیکاری، اشتغال و تضییع حقوق مؤسسات مالی بگیرند باید از مجرای قضایی و حقوقی پیگیر مطالبات خود باشند.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه کنندگان باید حتماً برای برگزاری تجمعات مجوز لازم را دریافت کنند، افزود: نباید مردم اجازه دهند تا منحرفان انقلاب و مخالفان نظام از فرصت به وجود آمده سوءاستفاده کنند و شعارهای مخالف اصل حکومت دینی و مردمی که بارأی خودشان بر سرکار آمده، بدهند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن فتنه گران و کسانی که به انفال و اموال عمومی ازجمله بانک‌ها، مساجد و حسینیه‌ها ضربه می‌زنند، گفت: هرگونه ضربه زدن به اموال عمومی و بیت‌المال از سوی تجمع‌کنندگان برابر با فتنه‌انگیزی است و باید در مقابل نظام و مردم پاسخگو باشند. / فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار