کد خبر : 61660
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

نماینده مردم رشت در مجلس:

سوءمدیریت باعث سقوط سپیدرود از لیگ برتر شد

سوءمدیریت باعث سقوط سپیدرود از لیگ برتر شد

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: سپیدرود از قدیمی‌ترین تیم‌های فوتبال کشور است و به‌دلیل سوءمدیریت از لیگ برتر سقوط کرد.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی‌نژاد اظهار داشت: سپیدرود از تیم‌های ریشه‌دار، قدیمی و فرهنگی کشور محسوب می شود و از ۸ سال قبل که بر اثر سوء‌مدیریت‌ها خاموش شده بود به درخواست دوستان کنار این تیم حضور داشتم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: سپیدرود هر چند که در ذهن بزرگان رشت و دوستان و علاقه‌مندان قدیمی و بی‌شمارش همیشه روشن بود اما در بین نسل جوان کمتر شناخته شده بود و ما به همراه مدیریت دلسوز وقت این تیم کمک کردیم تا سپیدرود دوباره به روزهای درخشان برسد.

وی افزود: رشد سپیدرود بسیار خوب بود اما متاسفانه با شناخته شدن دوباره سپیدرود دو گروه گرد این تیم جمع شدند که یک گروه برای کمک آمدند و یک گروه به طمع سوء‌استفاده پیرامون سپیدرود جمع شدند و متاسفانه گروه طمعکاران بر این تیم غالب شدند و با مدیریت ضعیف سپیدرود را از لیگ برتر دوباره به لیگ ۲ پرتاب کردند.

کوچکی‌نژاد گفت: من یادم نمی‌رود که روز صعود سپیدرود از لیگ ۲ به دسته اول و بعد به لیگ برتر تمام رشت غرق در شادی شده بود و من هم به‌عنوان نماینده و خادم این مردم خوشحال بودم و از ته دل شاد شدم اما با سقوط این تیم به لیگ‌های پایین، همه ما غمگین هستیم و باید هرچه سریعتر سپیدرود به جایگاه اصلی خود بازگردد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در این دوران بد اقتصادی کمک مالی گرفتن سخت است و با چندین جلسه‌ای که با استاندار و فرماندار گذاشتیم تلاش می کنیم که منابع مالی پایدار برای سپیدرود تثبیت شود و با حضور آقای فرشاد فقیه که یک فعال اقتصادی است بخشی از مشکلات سپیدرود حل شد و آقای خلیل‌زاده هم کمک مالی کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور گفت: ما تلاش خواهیم کرد که آقای آقازاده مدیرعامل سپیدرود به‌زودی بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر را پرداخت کند و در بحث مالکیت هم تمام تلاش ما این است که سپیدرود زودتر سر و سامان پیدا کند تا خدای نکرده مثل دفعه پیش به یک سمتی نرود که دوباره بعد از یک اوج گرفتن سقوط کند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: حل مشکل مالکیتی سپیدرود در اولویت برنامه‌های ما است و تلاش می کنیم با قرار گرفتن یک مالک خوشنام در راس کار سایر ارگان ها مانند شهرداری و دیگر مسئولان در پشتیبانی از سپیدرود این فصل و فصل‌های دیگر به یاری سپیدرود بشتابند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار