کد خبر : 21045
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰:۱۰

سوء استفاده عضو شورای سنگر از مسئولیتش و دستگیر شدن یک پدر و 2 پسر کارگر!

سوء استفاده عضو شورای سنگر از مسئولیتش و دستگیر شدن یک پدر و 2 پسر کارگر!

یک عضو شورای شهر سنگر ماموران نیروی انتظامی را سریعا در محل حاضر نموده تا یک پسر جوان و کارگر را دستگیر و روانه بازداشتگاه نمایند!

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان، یکی از اعضای تازه به دوران رسیده و پرحاشیه شورای شهر سنگر در جدیدترین اقدامش موجب دستگیری یک پدر و 2 پسر جوان شد!

این عضو شورا در حرکتی از قبل طراحی شده به دلیل خصومتهای شخصی که با یک خانواده ساده و کشاورز داشت، ابتدا یکی از پسران آن خانواده را با ترفندی به داخل یکی از ساختمانهای نیمه کاره اش کشاند و سریعا با داد و فریاد کردن، تهمت دزدی از ساختمان به آن جوان کارگر زده و ماموران نیروی انتظامی را نیز سریعا در محل حاضر نموده تا وی را دستگیر و روانه بازداشتگاه نمایند!

در این حین پدر و برادر این پسر جوان که خواستند جهت پیگیری های بعدی، از صحنه دستگیری تصویر برداری کنند نیز بلافاصله دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند!!

از آنجائیکه این نوع سوء استفاده های اعضای شورا از قدرت و مسئولیتشان که می توانند با زر و زورشان هر مقام و مسئولی را مطیع امر دلخواه خود کنند، باعث از بین رفتن اعتماد مردم نسبت به مسئولین نظام و نهادهای مختلف می شود، شایسته است متولیان امر و دستگاه های نظارتی با برخورد قاطع خود، زمینه هتاکی و سوءاستفاده های مسئولین را از بین ببرند.

لازم به ذکر است در اوایل شروع به کار شورای جدید سنگر، یک فایل صوتی از این عضو شورا در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که حکایت از زد و بندهای مالی در انتخاب شهردار داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار