کد خبر : 7149
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

سوت آغاز فعالیت‌های انتخاباتی در گیلان زده شد

سوت آغاز فعالیت‌های انتخاباتی در گیلان زده شد

عضو شورای اسلامی شهر رشت، درخواست واگذاری تیم فوتبال سپیدرود را اقدام انتخاباتی از طرف شهردار این شهر عنوان کرد و گفت: پیگیری ثابت‌قدم برای واگذاری تیم فوتبال سپیدرود به شهرداری اقدامی سیاسی است.

به گزارش گیلانستان محمود باقری خطیبانی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه یکی از طرفداران تیم فوتبال سپیدرود هستم اظهار کرد: سال‌ها از اعضای هیأت مدیریت تیم فوتبال سپیدرود محسوب می‌شوم و کمک شورای شهر رشت به این تیم از آرزوهای دیرینه بنده است.

وی به ارائه لایحه واگذاری تیم فوتبال سپیدرود رشت از طرف اعضای شورای اسلامی این شهر به شهرداری در گذشته اشاره کرد و افزود: سید محمدعلی ثابت قدم با لایحه مذکور مخالفت کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهردار نامه وزارت کشور به سازمان شهرداری‌ها را دلیل مخالفت خود با خریداری تیم فوتبال سپیدرود در گذشته اعلام کرده است، تصریح کرد: اکنون درخواست واگذاری تیم مذکور به شهرداری از طرف شهردار رشت ارائه شده است.

اقدام انتخاباتی شهردار رشت برای خرید تیم فوتبال سپیدرود

باقری خطیبانی متذکر شد: تجربه نشان می‌دهد تیم‌های واگذار شده به بخش دولتی در نهایت با مشکل مواجه شدند و پیگیری شهردار رشت برای خریداری تیم فوتبال سپیدرود اقدامی سیاسی و انتخاباتی است.

این مسؤول، از کاهش 70 درصدی درآمدهای شهرداری رشت در سال جاری خبر داد و بیان کرد: امسال شهرداری رشت نتوانسته درآمدهای خود را محقق کند و مدت سه ماه حقوق رفتگران پرداخت نشده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از کارکنان سازمان‌های تابعه شهرداری رشت شش تا 9 ماه حقوق دریافت نکردند، خاطرنشان کرد: یک‌سال پرداخت حق بیمه کارکنان شهرداری رشت باقی مانده است.

*بدهی 250 میلیارد تومانی سوغات شورا و شهردار به مردم رشت

عضو شورای اسلامی شهر رشت به بدهی هشت تا 18 میلیارد تومانی شهرداری هنگام واگذاری شورای سوم به شورای چهارم اشاره کرد و گفت: اکنون بدهی شهرداری رشت به بیش از 250 میلیارد تومان رسیده و این بدهی سوغات اقدام‌های انجام شده توسط اعضای شورای دوره چهارم و شهردار به مردم این شهر رشت است.

باقری خطیبانی با بیان اینکه شهردار رشت از ابتدای فعالیت خود به‌دنبال فعالیت‌های سیاسی است، اظهار کرد: پیمانکارانی که پروژه‌های شهرداری رشت را اجرا می‌کنند از رابطان شهردار هستند.

وی از انحراف 300 درصدی بودجه پیاده‌راه فرهنگی شهر رشت خبر داد و یادآور شد: با توجه به اینکه ماه‌ها از افتتاح پیاده‌راه مذکور می‌گذرد اما هنوز در حال کنده‌کاری هستند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت، نبود نظارت در اجرای صحیح پروژه‌ها در شهرداری این شهر را به دلیل عملکرد ضعیف اعضای شورای دوره چهارم دانست و اظهار کرد: اکنون شهردار رشت بر اعضای شورا نظارت کامل دارد.

باقری خطیبانی با اشاره به نبود اتاق فکر برای اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ها در شهرداری رشت، بیان کرد: تمام برنامه‌های اجرایی در شهرداری رشت تنها با تفکر ثابت‌قدم انجام می‌شود و شهر در حال نابودی است.

وی در پایان به آبگرفتگی زیرگذر بلوار شهید رجایی اشاره کرد و گفت:  زیرگذر مذکور که مدت 48 ساعت از افتتاح آن نمی‌گذرد به دلیل آبگرفتگی مسدود شد.فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار