کد خبر : 19007
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴

“سپاه” آیینه تمام نمای ملت ایران در ولایتمداری و دفاع از مظلوم است

“سپاه” آیینه تمام نمای ملت ایران در ولایتمداری و دفاع از مظلوم است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان گیلان با بیان اینکه امروز سپاه نه در قواره یک مجموعه بلکه در قواره یک ملت است، گفت: “سپاه” آیینه تمام نمای ملت ایران در ولایتمداری و دفاع از مظلوم است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفت‌وگویی، با اشاره به سخنان شب گذشته رئیس‌جمهور آمریکار درباره ایران اظهار داشت: سخنان سخیف و یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ درباره ملت بزرگ ایران  بیانگر افول اخلاق در جهان غرب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان تصریح کرد: در زمانه‌ای که نمایندگان چندین دولت پس از ماه‌ها بحث و بررسی به توافق برجام رسیدند، اظهار نظر ناپخته و مضحک ترامپ، تاریخ و ماهیت آمریکا بیش از پیش بر همگان روشن کرد.

وی گفت: اظهارات کودکانه و نابخردانه ترامپ حاکی از دوراندیشی رهبر انقلاب در عدم اعتماد به شیطان بزرگ و توافق با آمریکا بود زیرا آمریکا نشان داد که به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و آنچه برای او دارای اهمیت است حفظ رژیم غاصب صهیونیستی و رژیم‌های سرکوبگر منطقه و در نهایت فروش اسلحه برای مرتجعان منطقه است.

اشجری افزود: خشم ترامپ از نهاد مقدس سپاه پاسداران و ملت بزرگ ایران به‌دلیل وحدت و یکپارچگی آنان در سایه پیروی از ولی امر مسلمین و اثرگذاری آنان در خنثی‌کردن توطئه‌های منطقه‌ای است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه ترامپ در ناامیدی از فروش سلاح‌های تروریستی خود به‌شدت خشمگین است اعلام کرد: امروز سپاه نه در قواره یک مجموعه بلکه در قواره یک ملت است؛ سپاه آیینه تمام نمای ملت ایران در ولایتمداری و دفاع از مظلوم است.

وی گفت: امروز صدای حق‌طلبی سپاه در اقصی نقاط عالم و در بین مظلومانی که قربانی جاه‌طلبی و جنگ افروزی مستکبران عالم هستند به‌گوش می‌رسد و سخنان نسنجیده ترامپ درباره ملت بزرگ ایران ناقوس افول آمریکا را به‌صدا در آورده و بی‌تردید خجلت و شرم  ملت آمریکا با داشتن چنین رئیس جمهوری مضاعف می‌شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار