کد خبر : 1404
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷

سپاه ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) است

سپاه ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) است

فرمانده تیپ 2 زمینی میرزا کوچک سپاه قدس گیلان گفت: مجموعه نیروهای سپاه با تبعیت از رهبری این آمادگی را دارند که راه سالار شهیدان را همچنان سرافرازانه ادامه دهند.

به گزارش درگیلان، سردار حسین مصطفی‌پور عصر امروز در جمع عزاداران تیپ دو در صحن مطهر آقا سید جلال‌الدین اشرف این شهرستان عزاداری دلاوران و یاران انقلاب را برای دفاع از حریم ولایت و ادامه خط سرخ حسینی (ع) دانست.

وی با اشاره به هیئت عزاداران یگان تیپ دو میرزا کوچک به تأسی از امام حسین (ع) در عمل، گفتار و رفتارشان پیرو راه امام حسین (ع) هستند، افزود: یگان حاضر در هیئت عزاداری شهرستان آستانه‌اشرفیه تا هفته گذشته در شمال غرب کشور دشمنان این نظام که برای مردم مرزنشین ما مشکلاتی را ایجاد کرده بودند، توانستند به تأسی از مولایشان سیدالشهدا (ع) را از مرزهای کشور بیرون کنند.

این مسئول با بیان اینکه دلاور مردان تیپ دو دیواری مستحکم برای حفظ امنیت در مرزها کشور ایجاد کردند، یادآور شد: امروز عزاداران حسینی تیپ 2 میرزا کوچک برای ادامه راه شهدا و امام حسین (ع) و خط و مشی که او برای جوان‌ها و ملت مشخص کرده، گام گذاشتند.

فرمانده تیپ 2 زمینی میرزا کوچک سپاه قدس گیلان، حضور عزاداران این تیپ در جمع مردم آستانه‌اشرفیه را بیعت با آرمان‌های انقلاب و مردم مذهبی این شهرستان عنوان کرد و گفت: همانگونه که مردم مذهبی آستانه‌اشرفیه در راه امام حسین (ع) ثابت‌قدم ماندند ما نیز در کنار این مردم برای حفظ امنیت و نظام جمهوری اسلامی هستیم.

وی با تأکید بر تبعیت مجموعه نیروهای سپاه در تمام یگان‌های رزمی کشور از مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: مجموعه نیروهای سپاه این آمادگی را دارند که راه سالار شهیدان را همچنان سرافرازانه ادامه دهند.

مصطفی‌پور در پایان مقتل‌خوانی امام حسین (ع) را برای جوانان توصیه کرد و یادآور شد: مداحان اهل‌بیت باید دقت و توجه کنند که بین خوب و بد را بتوانند به‌درستی تشخیص دهند و مداحی در شأن امام حسین (ع) و اهل بیت باشد./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار