کد خبر : 5959
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

چرا عده ای در اتاق فکری می نشینند و با مقوله امنیت، سیاسی عمل می کنند؟!

چرا عده ای در اتاق فکری می نشینند و با مقوله امنیت، سیاسی عمل می کنند؟!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: می بینیم افرادی که ظاهرا دیروز به اشتباه، لباس سپاه را می پوشیدند و در داخل کشور به برکت سپاه تحت آرامش و امنیت، امروزه یک مسئولیتی گرفته اند، به خود جرات می دهند و سپاه را تضعیف می کنند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین عزت الله معتمد در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: هر پدیده ای در عالم خلقت دچار آفت ها و آسیب های پیدا و پنهانی می شود که موجودیت و هویت آن پدیده را تهدید می کند. حکومت های دینی و جامعه اسلامی و حتی دین هم به دلیل تحرکات معارضین و معاندین، همواره در معرض آسیب و تهدید هستند و از این قاعده مصون نمی باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه دشمن بیکار نمی نشیند و در پی ضربه زدن به حکومت دینی است، خاطرنشان کرد: آسیب شناسی و آفت شناسی دینی بزرگترین وظیفه و رسالت مرزبانان دینی و اعتقادی است.

وی با اشاره به اینکه در نهج البلاغه می خوانیم که حضرت امیرالمومنین(ع) عدم حضور مرزبانان دین در حوادث زمان خویش را علت اضافه شدن بر این آسیب ها می دانند، گفت: امام علی(ع) در خطبه 103 نهج اابلاغه می فرمایند؛ ای مردم، مراقب اسلامِ منقلب و وارونه باشید.

حجت الاسلام معتمد تفکر التقاطی در اسلام را به معنای آمیختن اسلام با مارکسیسم، لیبرالیسم و سوسیالیسم دانست و ابراز نمود: التقاط، ثمره ای جز نفاق و در نهایت ارتداد ندارد. برخی افراد بخش عمده ای از اسلام را دارند ولی در شاکله آنان اثری از جهاد، امربه معروف و نهی از منکر نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه اسلام واقعی باید مبتنی بر توحیدگرایی باشد، اذعان داشت: در هیچ زمان و تاریخی آنهایی که دارای اندیشه حسین بن علی(ع) هستند، با کفر و یزید زمان بیعت نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه تبعیض، رشوه، فیش های نجومی و غارت بیت المال در اسلام واقعی معنا ندارد، افزود: از مهمترین ویژگی های اسلام واقعی، عزت نفس و کرامت انسانی است. برخی افراد تا زمانی اسلام برایشان عزیز است که منافع، ثروت، خوش گذرانی و هوا و هوسشان تامین شود.

حجت الاسلام معتمد با اشاره به اینکه این اسلام طبق فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری، اسلام آمریکایی است، تصریح کرد: این اسلام، اسلامی است که با دشمن سازش می کند، بیگانه را تبلیغ می کند و فرهنگ بیگانه را بر فرهنگ دینی و ملی ترجیح می دهد و همچنین فرهنگ جهاد و شهادت و امربه معروف و نهی از منکر را تندروی و خشونت طلبی می داند.

ملاک اعتبار و مشروعیت همه اشخاص، به میزان اطاعت پذیری آنها از رهبری و ولایت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروزه شمر، یزید، عبیدالله و اشعث هایی در جامعه داریم، تاکید کرد: همانگونه که فتنه گران و دشمنان سیدالشهدا(ع) در دهه 60 هجری قمری مستحق لعن و نفرین هستند، فتنه گران سال 88 هجری شمسی نیز مستحق لعن و نفرین می باشند.

وی همچنین در ادامه افزود: اسلامی که بگوید مردم و جامعه بی نیاز از رهبری و ولایت هستند و دم از مردمسالاری به معنای جمهوری منهای اسلامیت بزند، این اسلام نه تنها اسلام واقعی نیست، بلکه اسلام آمریکایی، تصنّعی و جعلی است.

حجت الاسلام معتمد با اشاره به اینکه امروز ملاک اعتبار و مشروعیت هر فرد و مقامی، به میزان تبعیت و اطاعتی است که از مقام معظم رهبری دارد، گفت: اگر آقای منتظری نصایح و دستورات امام را عمل می کرد و مسئول دفترش مهدی هاشمی را از خودش ترد می کرد، منتظری به این شکل از اردوگاه انقلاب ترد و خارج نمی شد و همچنین اگر آقای احمدی نژاد به دستور و نصیحت رهبری عمل می کرد و مشایی را از خود دور می نمود، این چنین از اردوگاه اصولگرایان خارج نمی شد.

سپاه اهل صبوری و خویشتن داری است ولی اهل مماشات نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان عزت انسان را در تبعیت از ولایت و رهبری دانست و بیان کرد: امام فرمودند حفظ سپاه واجب است و هرکس با سپاه مخالفت کند، با اسلام و قرآن مخالف است. لذا می بینیم افرادی که ظاهرا دیروز به اشتباه، لباس سپاه را می پوشیدند و در داخل کشور به برکت سپاه تحت آرامش و امنیت، امروزه یک مسئولیتی گرفته اند، به خود جرات می دهند و سپاه را تضعیف می کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید امنیت، سیاسی شود گفت: بنده سوالی دارم از افرادی که امروز مسئولیت امنیت فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و سیاسی را بر عهده دارند که آیا عناصری که در اتاق فکر امنیت استان هستند، باید امنیت را سیاسی کنند؟! ما شاهد هستیم که نماینده محترم ولی فقیه و استاندار مردمی گیلان دغدغه دین، اخلاق، وحدت و امنیت را دارند، پس چرا عده ای در اتاق فکری می نشینند و با مقوله امنیت، سیاسی عمل می کنند؟!

حجت الاسلام معتمد با بیان اینکه مردم، انقلابیون، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا نمی توانند این موارد را تحمل کنند، خاطرنشان کرد: سپاه اهل صبوری و خویشتن داری است ولی اهل مماشات نیست و به موقع به رسالت جهادی و انقلابی خود عمل خواهد کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات حجت الاسلام محمد جمالی تقدیر و حجت الاسلام رجبعلی بابایی مسئول جدید سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار