کد خبر : 36225
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اردیبهشت 1398- 16: 17

سپاه با کمک‌های مردم گیلان ۵۰۰ واحد مسکونی برای “سیل‌زدگان گلستان” می‌سازد

سپاه با کمک‌های مردم گیلان ۵۰۰ واحد مسکونی برای “سیل‌زدگان گلستان” می‌سازد

حجت الاسلام رضوانی نژاد با بیان اینکه کانون‌های مساجد در انعکاس اخبار مسجد فعال هستند، گفت: خبرنگاران نقش ارزنده‌ای در شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند.

به گزارش گیلانستان سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در دیدار اعضای ستاد طرح جهاد همبستگی ملی برای ساخت مناطق سیل‌زده معین گیلان با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان اظهار داشت: جمع آوری کمک‌های مردمی از طریق مساجدانجام می‌شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان به جمع‌آوری ۴ میلیارد تومان کمک‌های مردمی از گیلان برای مناطق سیل‌زده کشور اشاره کرد و گفت: جمع آوری کمک‌های مردمی از مساجد، که پایگاه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند انجام می‌شود.

سردار عبدالله‌پور از احداث ۵۰۰ واحد مسکونی در استان گلستان با استفاده از کمک‌های مردمی گیلان خبر داد و تصریح کرد: این واحدهای مسکونی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد استان گلستان ساخته می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه گیلان استان معین گلستان معرفی شده است افزود: گیلان برای ساخت و تجهیز ۵۰۰ واحد مسکونی در استان گلستان با استفاده از کمک‌های مردمی ماموریت دارد.

سرهنگ حسین توشه هزینه ساخت هر واحد مسکونی را ۸۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان، ۴۰ میلیون تومان از طریق وام و ۱۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض از دولت به مردم سیل زده پرداخت می‌شود و امیدوارم که بتوانیم این واحدها را هر چه زودتر آماده کنیم.

وی از جمع آوری ۳۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی از طریق مساجد استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مبلغ که توسط مردم خیر استان گیلان جمع‌آوری شده است، برای ساخت واحدهای مسکونی در استان‌های سیل زده اختصاص می‌یابد.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان خاطرنشان کرد: ساخت و تجهیز واحدهای مسکونی سیل‌زدگان استان گلستان در دو اولویت انجام می‌شود؛ ابتدا بنای مورد نظر را احداث می‌کنیم و سپس به تجهیز آن مشغول می‌شویم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار